AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Del Skrevet 27. mai 2022 Dere som har hatt sex med store peniser, da tenker jeg 19/20 cm. Hvordan var sexen? Opplevde du problemer? Gjorde det vondt? Hører stadig damer si at for stort ikke alltid er bra, må si jeg er tvilsom. Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Del Skrevet 27. mai 2022 Vond. Anonymkode: 183d9...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vond. Anonymkode: 183d9...70c Er det fordi det stanger? Blir du ikke skikkelig fyllt opp da? Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 27. mai 2022 #4 Del Skrevet 27. mai 2022 Eksen min hadde en sånn. Jeg liker mye bedre min nåværende med en gjennomsnittlig en. Med eksen måtte vi alltid bruke så lang tid på å varme opp, og det hendte det gjorde vondt likevel, i tillegg til at det er vondt å bli bunnet. Og var en del sår i etterkant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Del Skrevet 27. mai 2022 Rosa Dartle skrev (1 minutt siden): Eksen min hadde en sånn. Jeg liker mye bedre min nåværende med en gjennomsnittlig en. Med eksen måtte vi alltid bruke så lang tid på å varme opp, og det hendte det gjorde vondt likevel, i tillegg til at det er vondt å bli bunnet. Og var en del sår i etterkant. Hvor stor hadde eksen sånn ca? 20? Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #6 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det fordi det stanger? Blir du ikke skikkelig fyllt opp da? Anonymkode: 7c694...b71 Skjønner ikke hvorfor menn er så opphengt i at man skal "fylles opp"? Det er ikke en del av moroa for min del i hvert fall😅 Anonymkode: 0c691...926 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 27. mai 2022 #7 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor stor hadde eksen sånn ca? 20? Anonymkode: 7c694...b71 Husker ikke, det er mange år siden 😄 Men mener den var 20 ja, eller om det var 21 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dere som har hatt sex med store peniser, da tenker jeg 19/20 cm. Hvordan var sexen? Opplevde du problemer? Gjorde det vondt? Hører stadig damer si at for stort ikke alltid er bra, må si jeg er tvilsom. Anonymkode: 7c694...b71 Vondt/ubehagelig. Om ikke du roer ned de jævla penistrådene dine snart så håper jeg du mister Internett. Anonymkode: 1c6b7...378 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #9 Del Skrevet 27. mai 2022 Mannen min er på den størrelsen. I starten var det veldig vondt, også dagen etterpå. Men nå gå det fint. Vi må ta det rolig i starten, til han har kommet inn og det ikke gjør vondt lengre. Men pga lengden så kan han ikke gå helt inn, det gjør sykt vondt å bli bunnet. Han synes det er litt kjipt å holde igjen og ikke gå så langt inn han kan. Anonymkode: 1590d...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #10 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen min er på den størrelsen. I starten var det veldig vondt, også dagen etterpå. Men nå gå det fint. Vi må ta det rolig i starten, til han har kommet inn og det ikke gjør vondt lengre. Men pga lengden så kan han ikke gå helt inn, det gjør sykt vondt å bli bunnet. Han synes det er litt kjipt å holde igjen og ikke gå så langt inn han kan. Anonymkode: 1590d...ca0 Såpass ja. Så du skulle ønske at den var 5 cm kortere altså? Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #11 Del Skrevet 27. mai 2022 Vondt. Eksen hadde 22 cm. Nå er jeg sammen med en som har 10 cm i følge ham selv. Den er ikke stor, men estetisk vakker å se på likevel, sexen er også mye bedre. Han treffer akkurat der han skal. Får veldig lett orgasme med ham. Å suge en liten penis er også ti ganger bedre. Slipper å nesten brekke kjeven ut av ledd hver gang, var et ork. Nå er det som å suge på en stor tommel om dere skjønner, veldig behagelig for oss begge. Anonymkode: 3287d...0f1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 27. mai 2022 #12 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dere som har hatt sex med store peniser, da tenker jeg 19/20 cm. Hvordan var sexen? Opplevde du problemer? Gjorde det vondt? Hører stadig damer si at for stort ikke alltid er bra, må si jeg er tvilsom. Anonymkode: 7c694...b71 Min er noe mindre en du skriver men jeg har har sex med ei der jeg gikk i bunn. Det var veldig vondt for henne og jeg ble lei meg. Hun var ikke høy og jeg kunne ikke ligge oppå henne så vi måtte finne alternative stillinger. Hun elsker å sitte oppå meg i sofaen og det var deilig på meg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #13 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vondt. Eksen hadde 22 cm. Nå er jeg sammen med en som har 10 cm i følge ham selv. Den er ikke stor, men estetisk vakker å se på likevel, sexen er også mye bedre. Han treffer akkurat der han skal. Får veldig lett orgasme med ham. Å suge en liten penis er også ti ganger bedre. Slipper å nesten brekke kjeven ut av ledd hver gang, var et ork. Nå er det som å suge på en stor tommel om dere skjønner, veldig behagelig for oss begge. Anonymkode: 3287d...0f1 Å dæven, du gikk fra 22 cm til 10 cm altså. Men opplever du ikke problemer med en på 10 cm da? Jeg tenker på stillinger, den faller vel ut? Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #14 Del Skrevet 27. mai 2022 Dere som har hatt barn kan vel ta imot en større pikk eller de som ikke har hatt barn. Kona syntes at det ikke var så vondt etter hun fikk barn. Anonymkode: 9fe5b...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #15 Del Skrevet 27. mai 2022 feliek54 skrev (11 minutter siden): Min er noe mindre en du skriver men jeg har har sex med ei der jeg gikk i bunn. Det var veldig vondt for henne og jeg ble lei meg. Hun var ikke høy og jeg kunne ikke ligge oppå henne så vi måtte finne alternative stillinger. Hun elsker å sitte oppå meg i sofaen og det var deilig på meg å Hva er ellers erfaringene med damene? Opplever du problemer? Kan du gå inn med hele? Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #16 Del Skrevet 27. mai 2022 Ja det var vondt og ubehagelig. Blødde litt etterpå også. Anonymkode: 147b3...cd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #17 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det var vondt og ubehagelig. Blødde litt etterpå også. Anonymkode: 147b3...cd6 Hvor stor var den? Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #18 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor stor var den? Anonymkode: 7c694...b71 Jeg fant ikke frem målebånd og målte den, liksom.. Men den var nok over 20. Både lang og tykk. Anonymkode: 147b3...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #19 Del Skrevet 27. mai 2022 Ei venninne av meg hadde en kjæreste med ca 20 cm. Hun sa hun var veldig fornøyd, og hun klager på små størrelser (altså små-små, ikke gjennomsnittlig). Men samtidig sa hun at de aldri hadde vanlig sex - hun kunne ikke tas litt hardt. Og han måtte stoppe på et visst punkt. Analsex og lek har hun aldri prøvd. Virket som de sørget for at hun fikl orgasme først uten penetrering, og så hadde de vanlig samleie uten at han kunne gå ordentlig inn. For meg hadde det vært veldig smertefullt da jeg må ta hensyn for å ikke få smerter med min mann som har ca 16-17 cm. Anonymkode: f5570...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #20 Del Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fant ikke frem målebånd og målte den, liksom.. Men den var nok over 20. Både lang og tykk. Anonymkode: 147b3...cd6 Så du foretrekker en på 14-15 cm nå? Anonymkode: 7c694...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå