Gå til innhold

Helt idiotisk vrak rundt mensen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg aldri har sett meg selv så desperat og sprø før, det topper seg i dag. Fikk mensen i dag tidlig og humøret var vært tungt og kroppen ødelagt de siste par dagene, men i dag, det tok kaka. Har verdens tyngste dommedag følelse, at alt vil gå til helvete, at alt har gått til helvete, jeg er ingenting, stygg gammal og vil daue alene uten en katt en gang fordi ingen levende vesen vil holde ut humøret mitt. Jeg bare orker ikke, jeg føler alt vett og vilje har forlatt kroppen, føler meg besatt av dritt og vil bare grine. Faen altså. 

Anonymkode: 0c67a...01e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror jeg aldri har sett meg selv så desperat og sprø før, det topper seg i dag. Fikk mensen i dag tidlig og humøret var vært tungt og kroppen ødelagt de siste par dagene, men i dag, det tok kaka. Har verdens tyngste dommedag følelse, at alt vil gå til helvete, at alt har gått til helvete, jeg er ingenting, stygg gammal og vil daue alene uten en katt en gang fordi ingen levende vesen vil holde ut humøret mitt. Jeg bare orker ikke, jeg føler alt vett og vilje har forlatt kroppen, føler meg besatt av dritt og vil bare grine. Faen altså. 

Anonymkode: 0c67a...01e

:klem:❤️

Har du hatt det sånn før? Vært hos lege?

Anonymkode: dba88...e42

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

desperat

etter hva?

Anonymkode: 97cc1...536

AnonymBruker
Skrevet

Har det veldig ille før mensen jeg også. Vet jo hva det er, men det er kjipt likevel. Prøver å bare overse tankene jeg har fordi jeg vet det bare er hormoner og ikke ekte. Det hjelper, men det er veldig slitsomt og vondt likevel. Må bare holde ut.

Det er noen som er så plaget av PMS at de bruker antidepressiva. Hvis du tror det er noe for deg så kunne du jo tatt en time hos fastlegen og snakket om det.

Anonymkode: eaa92...097

AnonymBruker
Skrevet

Har det på samme måte.. og i tillegg klapper kroppen sammen fysisk, totalt utmattet/trøtt, får migrene, vann i kroppen, apetitt på ville veier, uro, diffuse smerter. Flotte greier det her. 

Anonymkode: 7b976...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...