AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Er det helt umulig for en mann å roe ned hvis man er ekstremt kåt og kommer veldig fort? Eller skyldes det at man ikke har lært teknikker for å gjøre det? Jeg dater en fyr som kommer etter hva som føles som sekunder, og han har jo komplekser for det, men det er jo litt utilfredsstillende hvis det alltid skal være sånn. Det kan nevnes at vi har en ekstremt seksuell connection og at vi begge er ekstremt tent på hverandre, og det vil kanskje gå litt over etterhvert? Anonymkode: 89a11...029
feliek54 Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Er det helt umulig for en mann å roe ned hvis man er ekstremt kåt og kommer veldig fort? Eller skyldes det at man ikke har lært teknikker for å gjøre det? Jeg dater en fyr som kommer etter hva som føles som sekunder, og han har jo komplekser for det, men det er jo litt utilfredsstillende hvis det alltid skal være sånn. Det kan nevnes at vi har en ekstremt seksuell connection og at vi begge er ekstremt tent på hverandre, og det vil kanskje gå litt over etterhvert? Anonymkode: 89a11...029 Hvis du er vakker og sexy så kommer jeg fortere. Noen mener at det er mulig å trene opp til å holde senere. Hvis en ronker til det nesten går for så å stoppe lit og fortsette til det nærmer seg neste topp før stopp og fortsette slik. Men om det fungerer over tid har ikke jeg prøvd. Men ikke rør hans penis føre samleie og få han til å gjøre deg kåt føre. Slik at du nesten kommer. Så kan jeg en del ganger knuller etter at jeg har kommet om jeg merker at dama nærmer seg orgasme. Etter hvert som han kjenner deg så kan det hende at det går lit lenger tid. Spør meg om du lurer på mer om dette. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Det er et kompliment ✨ Anonymkode: d743e...2c8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 Der og da kan han ikke gjøre noen ting. Jeg vil si at hvis dette er noe han sliter med så er det helt umulig å roe ned. Triks som å tenke på bestemor og sånt funker ikke i det hele tatt. Dessuten er det jo ikke det man vil. Det går an å trene seg opp med start/stopp runking som en nevner. Det er et prosjekt som tar tid. Han må gjøre det over noen uker. Det må vedlikeholdes, men det virker. Min helt personlige erfaring er at problemet blir løst med denne typen trening. Det er spesielt effektivt å vedlikeholde ferdigheten ved å ta en økt dagen før sex. Alstå start/stopp runking i 10 minutter eller noe. Anonymkode: fedf3...bff
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 Jeg vil legge til at det kan gå seg til etter hvert. Det sitter jo i hodet. I mellomtiden kan du trøste deg med å tenke på hvor uutholdelig deilig det er for ham. Det er jo sånn det føles, samtidig som man føler seg som en fiasko. Anonymkode: fedf3...bff 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 Jeg pleier bli så ekstremt kåt og opphisset at jeg kommer ila sekunder de første gangene jeg har sex med ei ny, med alkohol går det litt bedre. Med jevnlig sex går det bedre og i forhold holder jeg mye lenger. Anonymkode: 260f9...3ea
Blåjojo Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 Går ikke nødvendigvis over etter en tid. Kommer litt ann på hvor egoistisk han er. Om han virkelig ønsker å holde ut lenger, så finnes det som nevnt metoder. Er han bare jævlig egoistisk er standard-svaret at han blir så kåt at han ikke klarer å holde seg lenger.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 Mannen min kommer fortsatt veldig fort etter 12 år. Ikke noe problem her da vi omtrent alltid kommer samtidig😂🤭 Jeg kommer også veldig kjapt. Anonymkode: 3f206...e80
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #9 Skrevet 28. mai 2022 Det kan gå seg til også, når toppen av nyforelskelsen og kåtheten demper seg littegrann 😛 Kjæresten min kom på maks fem sekunder i starten. Det gjorde ikke noe dog, for han er en gud med fingre og tunge - sørget alltid for at jeg også fikk orgasme selv om han var ferdig. Nå har vi vært sammen 4 år og bodd sammen 2 år, nå kommer han ikke like raskt. Nå kan vi ha litt lenger samleier hvor jeg også kommer underveis. Jeg tror ikke liksom at han tenner mindre på meg, for vi har like mye sex som i starten! Men de boblende, altoppslukende hormonene har nok dabbet litt av, tror det hjelper Anonymkode: ca9e4...607
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Skrevet 28. mai 2022 Har han en kort penis? Hvis ikke, stikk den dypere. Der er du mindre trang, før han eventuelt treffer bunnen, forbi krona på livmora. . Anonymkode: 3a105...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå