AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Var nylig sammen med en mann som dumpet meg etter 8 mnd med dating. Datingperioden var helt fantastisk og like mye insj fra begges side til det meste. Dumpingen kom da jeg spurte om vi skulle være kjærester eller gå hver vår vei. Han sa han følte det var kompisfølelser der og avsluttet det. halvannen uke etterpå kom han tilbake og sa han savnet meg, gav meg en god grunn til å ta han tilbake og sa han ville oppnå ekte kjærlighet med meg, noe han aldri har kjent på før på tross av to langvarige forhold. Nylig ble det slutt mellom oss og han sa han fortsatt kjente på de samme følelsene. Det skal sies at han i perioden vi var kjærester, endret seg veldig. Han var avvisende, ikke noe insj og kuttet sexen. Hva i all verden foregår oppe i hodet på en slik mann? Hvem mann vil bli kjæreste med en han har kompisfølelser for? Ønsker innspill fra dere menn der ute som kan gi meg litt klarhet i ting. Anonymkode: 0f159...102
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Han ville vel prøve da, men fikk aldri de rette følelsene Anonymkode: 4cf9b...0a2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han ville vel prøve da, men fikk aldri de rette følelsene Anonymkode: 4cf9b...0a2 Nei, man får jo ikke det når man ikke prøver. Han var avvisende og trakk seg tilbake dag 1 etter at han kom tilbake. Så kan ikke si at han har prøvd noe særlig. Ts Anonymkode: 0f159...102
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 Det er umulig å vite hva som foregår oppi hodet til folk. Det går ikke an å sette likhetstegn mellom mann-oppførsel. Han har trolig en indre konflikt/tilknytningsvanske. Du kan ikke fikse ham, så det er bare å gå videre. Anonymkode: cab6e...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå