Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg testet positivt for 8 dager siden, 15-16 dpo, med vanlig strimmeltest. Vet når eggløsning var og hadde sist samleie for snart 4 uker siden. Har siden da bare testet svakt positivt og ikke sett noe særlig stigning. Tok cb digital på søndag som viste 1-2, var da ca. 4+5. Idag viste den også 1-2 og nå er jeg 5+2 eller 5+3. Strimmeltestene viser bare svaaake streker, nesten umulige å se. Jeg er veldig klar over at dette ikke kan gå bra, men det kommer aldri noen blødning og jeg føler livet er "satt på vent". Skal i bursdag i morgen og ville gjerne kost meg med litt vin, men føler ikke det er greit når cb digital fremdeles sier gravid. Alkohol er selvsagt mye mindre viktig enn babydrømmen, men jeg er veldig sliten og lei nå etter 3 mislykkede graviditeter siden august.. Vil bare bli ferdig med denne runden så vi kan prøve videre. 

Skal ta blodprøve idag, men denne vil jeg ikke få svar på før over helgen. Hvor lenge kan man gå uten HCG-stigning før kroppen skjønner tegninga og starter blødning? Holder på å bli gal! 

Anonymkode: 458b3...1cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei! 

Jeg testet positivt for 8 dager siden, 15-16 dpo, med vanlig strimmeltest. Vet når eggløsning var og hadde sist samleie for snart 4 uker siden. Har siden da bare testet svakt positivt og ikke sett noe særlig stigning. Tok cb digital på søndag som viste 1-2, var da ca. 4+5. Idag viste den også 1-2 og nå er jeg 5+2 eller 5+3. Strimmeltestene viser bare svaaake streker, nesten umulige å se. Jeg er veldig klar over at dette ikke kan gå bra, men det kommer aldri noen blødning og jeg føler livet er "satt på vent". Skal i bursdag i morgen og ville gjerne kost meg med litt vin, men føler ikke det er greit når cb digital fremdeles sier gravid. Alkohol er selvsagt mye mindre viktig enn babydrømmen, men jeg er veldig sliten og lei nå etter 3 mislykkede graviditeter siden august.. Vil bare bli ferdig med denne runden så vi kan prøve videre. 

Skal ta blodprøve idag, men denne vil jeg ikke få svar på før over helgen. Hvor lenge kan man gå uten HCG-stigning før kroppen skjønner tegninga og starter blødning? Holder på å bli gal! 

Det kan høres ut som kjemisk. Opplevde akkurat det samme selv.. 

Testet positivt i 9-10 dager før blødningen kom. Og siden testene var svake, og digital sa «gravid 1-2» hele uken, så skjønte jeg at det ikke gikk bra.. det er helt forferdelig å gå sånn å vente på en blødning, og jeg føler veldig med deg. 

Ta en ny test i morgen, og hvis den er svakere eller negativ så burde du kose deg i bursdag med god samvittighet. Klem❤️

Anonymkode: 2748f...de4

• Hjerte 1
Skrevet

Opplevde akkurat det samme selv❤️ Blødningen kom på 5+4. Folk sier man ikke skal måle hcg-stigning med strimmeltester, men det er jo veldig vondt å ikke se de to strekene bli sterke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2022 den 8.34):

Hei! 

Hvordan går det med deg?🥰

Anonymkode: 2cce3...7d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...