AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Synes yrket virker litt forlokkende. Har lyst å hjelpe mennesker men kanskje ikke så tett på som sykepleiere og vernepleiere gjør. Og lønnen er bra med ingen turnusarbeid i den offentlige tannhelsetjenesten i hvert fall. Men baksiden er vel at det er mye mindre variert enn yrkene nevnt over og at det kan være vanskelig å få jobb? Stemmer dette? Gjelder det i byer også? Anonymkode: 594d4...da9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Nå kjenner jeg til tre tannpleiere i Bergensområdet, og alle har jobb eller jobbet som tannpleier. Så det er i hvert fall ikke umulig å få jobb 🙂 Hun ene er fortsatt tannpleier mens de to andre gjør noe annet, en tok økonomi og hun andre en master. Jeg tror det var fordi det var belastende for nakken men og at de ønsket å jobbe med noe annet. Jeg synes det høres ut som en spennende utdannelse så jeg ville tatt den hvis du er interessert. Jobb får du sikkert 🙂 Selv er jeg sykepleier, men ville heller tatt tannpleier skulle jeg valgt på nytt. Anonymkode: 3f46a...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå