Gå til innhold

Liker damer virkelig menn som er grisebolet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser man på reaksjonene på traileren til Thor: Love and Thunder, så skulle man tro det. Hemsworth er bolet så det tyter ut av ørene hans. Jeg trodde dere likte Robert Pattinson typer 🤷‍♂️

1653610705201.png.77bd50211c06a330852253dab49eea35.png

Anonymkode: f97c8...b1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det han som er exen til hun som sang Wrecking Ball? Miley Cyrus?

Anonymkode: c1362...27e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det han som er exen til hun som sang Wrecking Ball? Miley Cyrus?

Ja :)

Hvordan veit du at det er bol?

Anonymkode: a7a69...0f2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, dette er storebroren.

Anonymkode: 69d84...59a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, liker ikke menn som tar anabole steorider. Han her gjør derimot ikke det. 

Det finnes en ganske stor forskjell på fysikken til de som gjør og ikke gjør det. Og førstenevnte ser ikke pent ut.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, flertallet liker ikke menn som bruker all tiden sin på gymmen og foran speilet. Kvinner er ikke så utseendefiksert som menn. En kropp er ikke attraktiv med mindre personen som innehar den er attraktiv. 

Thor er en morsom, sjarmerende karakter, og det er derfor kvinner liker han. Chris, personen som spiller Thor, er en morsom, sjarmerende type med et flott smil og kjempefin utstråling, og det er derfor kvinner liker han. 

Anonymkode: 7dd26...eeb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Damer liker veltrente kropper, sånn er det bare. Denne filmfiguren er i grenseland for veltrent og rett og slett for mye - ender snart opp med å se feit ut😬 Bolegutta på gymmen er ihvertfall ikke noe lekkert å se på….fullstendighet hjernedødt er det også😆 og det stinker promp rundt de hele tida🤢 CrossFitgjengen derimot👌🏼👌🏼

Anonymkode: a754b...610

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nå har jeg det siste året hatt sex med én veldig godt trent mann og en med en god pappakropp. Sistnevnte er å foretrekke. Eller de høye, hengslete. 

Jeg sveiper venstre på de bole-typene på Tinder. Nå tror jeg ikke de hadde vært interessert i meg med mammakroppen min heller da, så like greit vi ikke liker hverandre 😄 

Anonymkode: ba0f0...0f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er på ingen måte så opptatt av muskler og trente kropper som mange menn tror. Vi ønsker normalt slanke menn med normal kroppsbygning. Utseendemessig er ansiktet desidert viktigst. Et voldsomt fokus på kosthold og trening vitner også ofte om personlighetsmessige mangler.

Anonymkode: 24812...2d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nei, liker ikke menn som tar anabole steorider. Han her gjør derimot ikke det. 

Det finnes en ganske stor forskjell på fysikken til de som gjør og ikke gjør det. Og førstenevnte ser ikke pent ut.

WOW!!! 😂 Bare... WOW!!! 😆

large.jpg

Anonymkode: f97c8...b1d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker en trent mannekropp, men det får virkelig være grenser… Trenger ikke se ut som du lever og ånder for trening.

Anonymkode: d760c...68d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner liker forskjellig. Men tror de fleste er mer opptatt av andre ting enn kropp. Humor, omtanke, et fint smil osv er mye viktigere enn kroppen.

Anonymkode: 72e33...cbb

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange damer her som sier æsj.. Men hvilke menn er det som går hjem fra byen med fitte.. Akkurat slike muskulære hunks.  Kvinner glemmer ikke sine biologiske instinkt.  

Skrevet

Jeg foretrekker en veltrent kropp. Gjerne en stor kropp. Kommer aldri til å uttale meg på vegne av andre enn meg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Vitenskapelige undersøkelser har vel vist at kvinner ikke synes enorme muskler er hott, men at menn synes det…

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trodde dere likte Robert Pattinson typer 🤷‍♂️

Dere? Tror du virkelig alle kvinner liker samme type menn? 

Det forbauser meg, igjen og igjen, at menn på KG ser på kvinner som klonede organismer som mener det samme om alt, føler det samme om alt, oppfører seg helt likt, reagerer helt likt - eller eventuelt har allkvinnemøter hvor vi blir helt enige om disse tingene.

Heldigvis er det ikke slik. Akkurat som det er himmelvid forskjell på «Robert Pattinson-typer» og «Thor-/Hemsworth-typer» er det himmelvid forskjell på kvinnene som faller for dem. Newsflash: vi er individer! 

Anonymkode: 2b43d...996

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet

Damer liker veltrente kropper, sånn er det bare. Denne filmfiguren er i grenseland for veltrent og rett og slett for mye - ender snart opp med å se feit ut😬 Bolegutta på gymmen er ihvertfall ikke noe lekkert å se på….fullstendighet hjernedødt er det også😆 og det stinker promp rundt de hele tida🤢 CrossFitgjengen derimot👌🏼👌🏼

Anonymkode: a754b...610

Ja for i crossfit finnes det ikke bol? 🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Mange damer her som sier æsj.. Men hvilke menn er det som går hjem fra byen med fitte.. Akkurat slike muskulære hunks.  Kvinner glemmer ikke sine biologiske instinkt.  

Aldri i hele mitt liv har jeg gått hjem fra byen med en som ser sånn ut. Og det har ikke vært mangel på tilbud, for å si det sånn.

Anonymkode: 3d5b4...246

• Liker 7
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

😂 Dette er da bol, seriøst!

Steroider er veldig mye brukt i Hollywood

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Da er mitt instinkt isåfall skakkjørt x) Liker ikke sånne hulken-bola menn i det hele tatt! hvis jeg ser sånne på sats flirer jeg innvendig fordi de tror at jeg og andre jentene der synes de er "digg". tvert omn -ser bare teit ut. Jeg liker litt dadbody jeg : ) Gjerne hår på brystet, og litt bred over skuldrene selvom han ikke er "bola" med masse klumpete rare muskler.  

Vi må huske på at insiktet vårt er å finne en beskytter, og dette har endret seg. Før i tiden var den gode beskytter den som kunne jage vekk fiender og jakte store dyr. Nå er det god økonomi som gjelder og en sinnsykt muskuløs og komptakt kropp tyder ikke på noen kontorjobb i statoil akuratt.. er en grunn til at mange synes at sånne kropper får menn til å se "dumme" ut. altså, mindre attraktivt for vårt instinkt. 

Endret av marsvin
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...