AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Hei. Jeg og kjæresten har vært sammen i 5++ år. For rundt et år siden så tok han opp bilder av moren min under sex, ikke bare ett bilde, men en hel mappe han hadde på en harddisk. Etter dette har jeg virkelig slitt med å se på han på samme måten. Jeg sliter med konfliktfylte følelser og tanker ovenfor han og har sjeldent lyst på han.. Jeg lurer på om det kan bunne ut i dette, og lurer på om det er noe feil med meg som synes det å gjøre det var uakseptabelt? Anonymkode: 08bb5...129 1
Hvitmargeritt Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Atte hva? Hvis dette er seriøst så er det uakseptabelt. Hva slags bilder var det? Snik bilder, bilder han har tatt? Moren din har tatt? Altså ka søren 😨 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 Hvitmargeritt skrev (1 time siden): Atte hva? Hvis dette er seriøst så er det uakseptabelt. Hva slags bilder var det? Snik bilder, bilder han har tatt? Moren din har tatt? Altså ka søren 😨 Ikke snikbilder, bilder hun har lagt ut på Facebook. Også bilder av oss sammen. Var en ganske full mappe. jeg har i ettertid sjekket harddisken og nå er den tom, så det er jo ikke noe som eksisterer nå, men det plager meg at det var der tidligere og han han tydeligvis har brukt det som runkemateriale. rebella81 skrev (1 time siden): Sååå tydelig trolling.. dette er dessverre ikke trolling Anonymkode: 08bb5...129
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 Og dere har ikke snakket om det i ettertid? Hva sa du når det skjedde? Og hvordan åpnet han en mappe på harddisken samtidig som dere hadde sex? Anonymkode: be1c5...7ac 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg og kjæresten har vært sammen i 5++ år. For rundt et år siden så tok han opp bilder av moren min under sex, ikke bare ett bilde, men en hel mappe han hadde på en harddisk. Anonymkode: 08bb5...129 Slutt å ha dere foran pc'en. Anonymkode: f9c3a...e37
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #9 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og dere har ikke snakket om det i ettertid? Hva sa du når det skjedde? Og hvordan åpnet han en mappe på harddisken samtidig som dere hadde sex? Anonymkode: be1c5...7ac Nei… jeg sa ingenting, da jeg var redd for at det skulle være ubehagelig for ham at jeg «tok» han på noe slikt når han var åpen og viste dette fram.. samt at jeg ble litt sjokkert og ikke helt visste hvordan jeg skulle reagere. han hentet rett og slett harddisken og plugget den inn i PC-en og viste frem bildene som var der. Anonymkode: 08bb5...129
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #10 Skrevet 27. mai 2022 Dette er jo helt psyk oppførsel av ham. Løp i motsatt retning! Anonymkode: 5e1fb...d5d 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #11 Skrevet 27. mai 2022 38 minutter siden, AnonymBruker said: Nei… jeg sa ingenting, da jeg var redd for at det skulle være ubehagelig for ham at jeg «tok» han på noe slikt når han var åpen og viste dette fram.. samt at jeg ble litt sjokkert og ikke helt visste hvordan jeg skulle reagere. han hentet rett og slett harddisken og plugget den inn i PC-en og viste frem bildene som var der. Anonymkode: 08bb5...129 Så overskriften var feil, skulle vært "avbrøt akten for å hente bilder av svigermor". Of things that never happened Anonymkode: f9c3a...e37 3 1
Pippi Lotta Skrevet 27. mai 2022 #12 Skrevet 27. mai 2022 Det høres jo sprør ut, men TS du har vel snaket med han om dette? Hvordan forklarer han det? Forstår han at det er en helt forstyrret ting å gjøre? Hvordan kunne han tenke at det var normalt å gjøre? Hva har han gjort for å få deg til å føle deg bedre? Om du ønsker deg råd om situasjonen, må du jo nesten gi informasjon om situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #14 Skrevet 27. mai 2022 Men dette er jo en helt psyk ting å gjøre! Nasty nok at han runker til svigermor, men mulig normalt nok. At han tenker DU vil ha sex til bilder av din egen mor er derimot helt over the top. Han må jo være tilbakestående? Anonymkode: 822ff...462 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #16 Skrevet 27. mai 2022 Dette er et eksempel på at det faktisk er av betydning hvordan man formulerer seg. Her kunne det virke som om typen viste frem bilder av sin «svigermor» der svigermor hadde sex. Uansett er det utrolig merkelig å trekke frem bilder av andre mennesker når man har sex med kjæresten, og enda mer kokko når det er bilder av kjærestens mor. Anonymkode: b646b...0a0 3
nisselue Skrevet 27. mai 2022 #17 Skrevet 27. mai 2022 4 minutter siden, Mysterious Moon said: Og du er fortsatt sammen han fordi? Sikkert fordi det å plugge i en harddisk og finne frem en mappe bilder under akten viser en særdeles god evne til multitasking. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #18 Skrevet 27. mai 2022 Pippi Lotta skrev (11 minutter siden): Det høres jo sprør ut, men TS du har vel snaket med han om dette? Hvordan forklarer han det? Forstår han at det er en helt forstyrret ting å gjøre? Hvordan kunne han tenke at det var normalt å gjøre? Hva har han gjort for å få deg til å føle deg bedre? Om du ønsker deg råd om situasjonen, må du jo nesten gi informasjon om situasjonen. Han sier at det er jo positivt for meg, fordi det viser at han fortsatt kommer til å synes jeg er attraktiv når jeg blir eldre… ellers har vi ikke snakket noe mer inngående om det. Jeg føler det er vanskelig å nå inn til han, han skifter fort tema. Mysterious Moon skrev (8 minutter siden): Og du er fortsatt sammen han fordi? vanskelig å slå opp. AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Så overskriften var feil, skulle vært "avbrøt akten for å hente bilder av svigermor". Of things that never happened Anonymkode: f9c3a...e37 er som sagt en stund siden, så vanskelig å gi en helt nøyaktig beskrivelse av hendelsen. Anonymkode: 08bb5...129
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #19 Skrevet 27. mai 2022 Det er vanskelig å gjøre det slutt, det er det alltid, for alle. Men du kan jo ikke være sammen med en type du har konfliktfylte følelser og sjeldent lyst på fordi det er vanskelig å gjøre det slutt? Jeg ville blitt veldig kvalm hvis jeg fikk vite at kjæresten min gikk og siklet på moren min eller tok det opp under sex. Ja, det er uakseptabelt. Anonymkode: d9692...36a 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #20 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sier at det er jo positivt for meg, fordi det viser at han fortsatt kommer til å synes jeg er attraktiv når jeg blir eldre… ellers har vi ikke snakket noe mer inngående om det. Jeg føler det er vanskelig å nå inn til han, han skifter fort tema. vanskelig å slå opp. er som sagt en stund siden, så vanskelig å gi en helt nøyaktig beskrivelse av hendelsen. Anonymkode: 08bb5...129 Så han er også såpass uintelligent at han tror han vet hvordan du vil se ut som eldre, basert på hvordan din mor ser ut? Da bør han også eventuelt hente frem bilder av din far, siden du arver begges gener. Han høres så lite smart ut og mangler tydeligvis basal forståelse for hvordan man oppfører seg at jeg ikke ville giddet å fortsette forholdet etter den hendelsen for et år siden. Anonymkode: b646b...0a0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå