AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #1 Skrevet 27. mai 2022 Som overskriften sier. Kjæresten min vil ta meg med på ferie til et sted som han besøkte tidligere i startfasen av forholdet vårt. Han tok med et familiemedlem og en familievenn. Familievennen lagde helvetes kvalme på turen, og baksnakka meg helt hinsides. Jeg hadde ikke noe i mot henne før denne situasjonen. Kjæresten min endte opp med å gå på et par attraksjoner med vedkommende, og nå vil han ta meg til samme sted og attraksjoner som henne? Hadde dere dratt, eller ikke? Anonymkode: 07b5b...a5f
TheHairyToothfairy Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Er denne familievennen der nå? Om nei, dra og kos dere. 15
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Dere skal på tur sammen og det er dette du klager på? Skjerp deg. Sett heller pris på at dere er sammen og han ønsker å dra på ferie med deg. Velg dine kamper sier nå jeg. Med denne holdningen er ikke noe grunnlag for et bra forhold. Anonymkode: 919ae...5bd 15
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #4 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere skal på tur sammen og det er dette du klager på? Skjerp deg. Sett heller pris på at dere er sammen og han ønsker å dra på ferie med deg. Velg dine kamper sier nå jeg. Med denne holdningen er ikke noe grunnlag for et bra forhold. Anonymkode: 919ae...5bd Noen kvinner godtar restetur, men jeg er ikke fan av det. Det finnes mange steder i verden å reise til, og jeg kommer ikke til å dra til et sted som hangar opplevd med noen andre. Den familievennen som han satt å lyttet på, mens prata dritt om meg, og han ikke forsvarte meg, bør egt få konsekvenser Anonymkode: 07b5b...a5f 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Er denne familievennen der nå? Om nei, dra og kos dere. Hun er ikke der men det er en prinsippsak. Anonymkode: 07b5b...a5f
TheHairyToothfairy Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun er ikke der men det er en prinsippsak. Anonymkode: 07b5b...a5f Lykke til med et forhold basert på prinsipper! Det kruttet har mange forsøkt finne opp før deg, og jeg kan garantere at det eksploderer kun i ditt eget ansikt. 17 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hun er ikke der men det er en prinsippsak. Anonymkode: 07b5b...a5f Hvordan kan dette være en prinsippsak? jeg skjønner ikke problemet engang Anonymkode: a609d...ebf 15
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 Kommer helt Ann på om det er ett sted han har noe forhold til, eller om det er en helt random plass han ønsker å dra til en gang til. Hvis det er det siste, så hadde jeg foreslått en annen plass og reise isteden. Anonymkode: e77ed...e13
Hippogriff Skrevet 27. mai 2022 #9 Skrevet 27. mai 2022 Øh - blir geografiske steder ødelagt som reisemål for deg så fort noen du misliker har vært der? Hvis du har flere slike merkelige prinsipper som det er vanskelig for andre å forstå, håper jeg du gir mannen din beskjed på forhånd. For dette var det jaggu ikke lett å forutse. Og nei, han er ikke dum som ikke skjønner dette. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Noen kvinner godtar restetur, men jeg er ikke fan av det. Det finnes mange steder i verden å reise til, og jeg kommer ikke til å dra til et sted som hangar opplevd med noen andre. Den familievennen som han satt å lyttet på, mens prata dritt om meg, og han ikke forsvarte meg, bør egt få konsekvenser Anonymkode: 07b5b...a5f Hva er «restetur»? Hvilke konsekvenser er det du ser for deg? 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #10 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Noen kvinner godtar restetur, men jeg er ikke fan av det. Det finnes mange steder i verden å reise til, og jeg kommer ikke til å dra til et sted som hangar opplevd med noen andre. Den familievennen som han satt å lyttet på, mens prata dritt om meg, og han ikke forsvarte meg, bør egt få konsekvenser Anonymkode: 07b5b...a5f Restetur er når kjæresten har opplevd paris sammen med eksen, og det var et spesielt sted for dem. Å så ta med deg for å vise deg de spesielle stedene. Men å unngå alt og alle du har et problematisk forhold til? Da har du noen tøffe tak foran deg.... Han får ikke lov å prate med noen som heter Anne. Eller han må kjøre til matbutikken på andre siden av byen fordi han en gang møtte på denne personen på den nærmeste. Og ikke kan dere spise pizza sammen igjen, for det gjorde han med dette familiemedlemmet. Det er bare sykt. Anonymkode: cd601...57f 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #11 Skrevet 27. mai 2022 Jeg hadde synes det var pussig dersom han hadde tatt meg med på samme ferie som han hadde reist på bryllupsreise med ekskona. Bodd på samme hotell osv. Men å ikke kunne reise til feks Stockholm eller Paris, fordi han har vært der før med venner, det er bare rart... Anonymkode: d9eda...d81 8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #12 Skrevet 27. mai 2022 Så du vil at hans minner fra dette stedet skal være knyttet til dette familiemedlemmet du ikke liker i stedet for at det skal være knyttet til en koselig tur med deg? Anonymkode: a4b5e...684 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #13 Skrevet 27. mai 2022 Mulig jeg ikke hadde giddet å dra til et sted med dårlige minner. Fordi plasser hadde bare minnet meg på de dårlige minnene. Men ikke på grunnlag av at andre jeg ikke liker har vært der liksom. Og hadde stedet vært veldig spesielt for mannen min, kunne jeg ha latt meg overtale. Hadde vel ikke giddet å drasse med noen på tur i viddhetpm at vedkommende hadde furter hele turen pga dårlig erfaring fra forrige tur. Da kan det nok være bedre å prøve på noe nytt Anonymkode: 4b817...fa3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #14 Skrevet 27. mai 2022 Siden dette er et prinsipp for deg, må du jo på ett eller annet vis sørge for å få en uttømmende liste over reisemål vedkommende har besøkt, slik at du kan unngå dem. Problemet her burde jo være at vedkommende baktalte deg, ikke hvor vedkommende befant seg på tidspunktet. Anonymkode: 266dd...995 5 1
Anonymbruker*** Skrevet 27. mai 2022 #15 Skrevet 27. mai 2022 Det er en "restetur", fordi dere har vært der tidligere sammen med en person du mislikte? Dette har nok typen din overhode ikke tenkt over, for det er en tankegang jeg vil tro du er ganske alene om. Han likte nok plassen, er vell derfor han vil dra dit igjen. Har ingenting med dette familiemedlemmer å gjøre... Du kan vell si at du har lyst til å reise til en destinasjon du ikke har vært før? Ikke begynn å prøve å forklare denne restetur prinsippsaken. Høres bare rart ut... 2
MapleSirup Skrevet 27. mai 2022 #16 Skrevet 27. mai 2022 Det er ikke vits å reise på ferie sammen. Du liker han jo ikke.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #17 Skrevet 27. mai 2022 Jeg hadde dratt, dette er ingen prinsippsak, mannen er ikke dum. Du derimot, virker å være krevende, og jeg ønsker mannen din lykke til med fremtiden. Anonymkode: 27835...f55 8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #18 Skrevet 27. mai 2022 Jeg ser virkelig ikke problemet. Skal man sile ut hvor man drar etter hvem man var der med sist og hvordan det gikk? Da kan det fort bli vanskelig for folk å stikke en tur på Rema.... Her må du skille mellom bæsj og dritt, for å si det på godt norsk. Dette er en ikke-sak! Tror du bør tenke over tankegangen din og hva du faktisk formidler til kjæresten din. Anonymkode: d05b7...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #19 Skrevet 27. mai 2022 Og for å ha presisert det: Jeg er enig i at kjæresten din burde ha bedt vedkommende holde kjeft når han eller hun baksnakket deg så enormt. MEN det sier mer om kjæresten din enn hvor de var da det skjedde! Anonymkode: d05b7...a6b 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #20 Skrevet 27. mai 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: Noen kvinner godtar restetur, men jeg er ikke fan av det. Det finnes mange steder i verden å reise til, og jeg kommer ikke til å dra til et sted som hangar opplevd med noen andre. Den familievennen som han satt å lyttet på, mens prata dritt om meg, og han ikke forsvarte meg, bør egt få konsekvenser Anonymkode: 07b5b...a5f Jeg tenker fullstendig motsatt av deg. Jeg vil heller at min mann skal skape nye minner med MEG på akkurat de stedene, slik at minnene om andre fra samme sted blir mer "visket ut". Og det blir de! Jeg har merket det selv, jeg kan innimellom tenke på en severdighet og tenke på at mannen min og jeg syntes kulturen der var spennende feks, men så innser jeg at det var eksen jeg var der med først - men så sliter jeg med å huske eksens ansikt i det minnet. Jeg ser bare nåværende mann! Synes det er langt bedre, i tillegg fremstår man ikke da som en bitter og smålig B.... Anonymkode: 79a3d...9f8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå