Gå til innhold

Elektrisk lys slo seg plutselig på av seg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to elektriske små telys stående på tv-benken, desse har ikke vært på, på over 1 år nå. Plutselig nå ikveld begynte det ene å lyse. For å slå dem på må man skyve bryteren under på on. Ekkelt!! Noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: de1e4...360

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler en mann, han sier han passer på deg enda, og at det går bra du skal ikke tenke noe mer på det som skjedde.

Anonymkode: 2e4f8...4f1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en feil i elektrisk krets i lyset. Ikke noe magi som den over virker å tro.

Anonymkode: d8a78...406

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er en feil i elektrisk krets i lyset. Ikke noe magi som den over virker å tro.

Anonymkode: d8a78...406

Ja, virker sånn, det stod på off, men så fort jeg bare var borti den begynte den å blinke. Bare litt ekkelt når man er hjemme alene og er litt husredd😬

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg føler en mann, han sier han passer på deg enda, og at det går bra du skal ikke tenke noe mer på det som skjedde.

Anonymkode: 2e4f8...4f1

Haha, søt!

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at den ikke har timer?

Anonymkode: e4179...6ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har to elektriske små telys stående på tv-benken, desse har ikke vært på, på over 1 år nå. Plutselig nå ikveld begynte det ene å lyse. For å slå dem på må man skyve bryteren under på on. Ekkelt!! Noen som har opplevd det samme?

Ja da, det har jeg opplevd mange ganger, og jeg skvetter like mye hver gang.  :ler:

Som en over sier, det er en feil i den elektriske kretsen, og da skjer slikt.

Anonymkode: 2c193...9ae

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor er det ekkelt?

Jeg skjønner at man skvetter mitt, men ekkelt?? Det er elektrisitet. Eller er du så blåst at du tror det er et spøkelse?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det samme...tror jeg! Hadde en lampe med tre pærer og den ene gikk, men jeg bytta ikke fordi da må jeg klatre på en stol og skru av skjermen 😄 Plutselig virket den. 

Anonymkode: bae0d...7c6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
MapleSirup skrev (1 time siden):

Hvorfor er det ekkelt?

Jeg skjønner at man skvetter mitt, men ekkelt?? Det er elektrisitet. Eller er du så blåst at du tror det er et spøkelse?

Hvorfor så innmari frekk? Er vel ikke så rart at man synes det er litt ekkelt når man er hjemme alene og er husredd? Det er kult å være snill, bare sier det💗😄 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...