Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært forkjølet et par dager, og mistet stemmen også. Jeg jobber i eldreomsorg, og er avhengig av stemmen min.. Og jeg kan bruke munnbind for forkjølelsen. Jeg er i fin form til å gå på jobb, men plages altså bare av å ikke ha stemme og at jeg hoster litt.

Har høy terskel for å være borte fra jobb, så vet ikke hva som er riktig å gjøre i dette tilfelle?

Anonymkode: 9e5fb...69c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg hjemme om jeg ikke har stemme. Jobben min er helt umulig å gjøre uten å kunne snakke.

Anonymkode: 9dd9c...785

• Liker 1
Skrevet

Jeg sitter på sentralbord, så MÅ ha stemme 😛 Har forsøkt en gang uten, da sa sjefen med dårligst hørsel at "du kan logge av å bli her, men jeg syns du skal dra hjem" 😛 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på. Jeg er lærer og trenger stemmen min. I noen klasser funker det imidlertid med kroppsspråk, i andre ikke. Så hvis jeg kan gjøre jobben min uten stemme går jeg, om det er umulig blir jeg hjemme. 

Anonymkode: ad873...9a7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg går på jobb. Men sier fra til sjefen og kollegaene slik at ingen setter over telefoner til meg, og bytter bort oppgaver der jeg må snakke.

Anonymkode: 09ce8...d83

Skrevet

Hvis du er syk skal du være hjemme. Enkelt og greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvis jeg ikke har stemme så er resten av meg så " redusert" og at da er jeg hjemme. Det er dessuten kjekt å kunne ringe inn syk når man har nesten null stemme, da er det liksom ikke tvil om at man bør være hjemme. 

Anonymkode: 44170...38d

AnonymBruker
Skrevet

Mistet stemme er en ting, men vil du risikere å smitte de eldre?

Anonymkode: e428f...25e

Skrevet

I jobben min er jeg helt hundre prosent avhengig av stemme, så hadde stemmen vært borte, hadde jeg ikke vært på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...