Gå til innhold

Har du en vennskapelig relasjon til en eks?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer det?

Anonymkode: 5536a...688

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja et par. Fungerer som alle andre vennskapelige forbindelser. Men dette var etter to vennskapelige brudd der det var enighet om at det beste var å gå fra hverandre.

Anonymkode: ab7ed...78c

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg håper det skal gå bra. Vi delte noen spesielle hendelser sammen, på godt og vondt. Har ikke funnet på noe særlig til nå. Kontakt har det vært. Gode sjanser for at det skal gå fint tror jeg, fordi vi ikke har hatt noe seksuell kontakt siden bruddet vil vi sikkert ikke få det i fremtiden. Begge har uansett gått videre og dater nye mennesker. Ville vært fint å opprettholde kontakten likevel siden vi har sammenfallende interesser og hun er en hyggelig person. Kanskje det vil ta litt tid.

Anonymkode: 4c3bb...082

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siviliserte forhold til mine ekser. Sier hei og slår av en prat om jeg treffer dem, men jeg tilbringer ikke tid med dem og jeg snakker/chatter ikke med dem. Det tror jeg ikke er sunt. Da blir man hengende fast i det forholdet. Ubehagelig for nye partnere og det er alltid sjans for at den ene har noen følelser igjen der. Er det slutt så er det slutt, er min filosofi. Det betyr ikke at jeg trenger å hate dem, men jeg trenger heller ikke tviholde på fortida. 

Anonymkode: 0b47a...64c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg har siviliserte forhold til mine ekser. Sier hei og slår av en prat om jeg treffer dem, men jeg tilbringer ikke tid med dem og jeg snakker/chatter ikke med dem. Det tror jeg ikke er sunt. Da blir man hengende fast i det forholdet. Ubehagelig for nye partnere og det er alltid sjans for at den ene har noen følelser igjen der. Er det slutt så er det slutt, er min filosofi. Det betyr ikke at jeg trenger å hate dem, men jeg trenger heller ikke tviholde på fortida. 

Anonymkode: 0b47a...64c

Litt uenig i noe av det du sier. Jeg er venn med to av mine ekser. I disse forholda gled følelsene over i vennskap hos BEGGE parter, og det var aldri noe fiendskap eller vonde følelser hos noen. Begge har koner i dag, og det har aldri noen sinne vært antydning til gjenoppståtte følelser eller noe seksuelt verken fra meg, eller dem. Jeg er ikke venn med dem for å tviholde på fortida, men fordi de faktisk er veldig hyggelige menn. Det er ikke sånn at vi henger sammen til stadighet, men det hender vi treffes over en kaffe f.eks. Vi har også opp i gjennom årene som har gått møtt hverandres nye partnere uten problemer. 

Derimot har jeg ALDRI kontakt med menn jeg har gått fra, nettopp pga. dette du beskriver. At de kan ha følelser, eller igjen få følelser eller et oppheng på å komme i buksene på meg igjen. Så for meg kommer det veldig an på måten bruddet skjer. 

Anonymkode: ab7ed...78c

AnonymBruker
Skrevet

Har ett godt forhold til ett par ekser. Vi møtes ikke som venner men gir klem og snakker når vi treffes tilfeldig. Etter utroskap og mye vondt i andre forhold setter jeg utrolig pris på disse to. De kjenner meg og ingen av oss bærer nag, kun omsorg og ønske om at livet er bra. 

Anonymkode: 522ec...468

AnonymBruker
Skrevet

Min første x tar jeg en kaffe med når vi treffes.Min siste er min beste venn og nærmeste menneske.

Anonymkode: f047f...908

AnonymBruker
Skrevet

Ja, om vi er single har vi sex. Aldri sex når vi er i forhold, vi har kjent hverandre i snart 20år. Hun er den beste jeg har hatt sex med, men vi passer ikke i noe romantisk forhold.

Anonymkode: e4e63...464

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...