AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Vi møttes da jeg studerte et semester i polen i 2016.. han var å besøkte familie en tur, men bodde i USA. Vi var sammen i 5 dager, og jeg har aldri vært så forelsket i et annet menneske før og kjent på den kontakten, det var spirituelt, hjertet mitt åpnet seg på en helt ny måte. Vi lå å så hverandre i øynene i 20 minutter, vi hadde en så sinnsyk connection. Begge gråt da vi skulle ta farvel når han dro til flyplassen. Kjærlighetssorgen traff meg hardere enn da mine faktiske forhold tok slutt. Var nok sorgen over noe som aldri ble. Jeg har hatt mine dater og romanser i etterkant, og han har en kjæreste nå. Likevel tenker jeg stadig vekk på han… En utrolig fin og trist historie i livet mitt i grunn. Flere som har opplevd noe lignende i livet? Forelskelsen som ikke ble noe mer pga. sted og tid.. Anonymkode: 7f121...429
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Vist du er spirituell regner jeg med du har sjekket opp twinflame. Går Ann å ta opp kontakten. Noen tenker jo på en person helt til de blir eldre å ender med dem da. Har hørt mange fine historier der de er i sammen til slutt 😊 men selvfølgelig jo før jo bedre 😁 Anonymkode: 0501a...86c 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vi møttes da jeg studerte et semester i polen i 2016.. han var å besøkte familie en tur, men bodde i USA. Vi var sammen i 5 dager, og jeg har aldri vært så forelsket i et annet menneske før og kjent på den kontakten, det var spirituelt, hjertet mitt åpnet seg på en helt ny måte. Vi lå å så hverandre i øynene i 20 minutter, vi hadde en så sinnsyk connection. Begge gråt da vi skulle ta farvel når han dro til flyplassen. Kjærlighetssorgen traff meg hardere enn da mine faktiske forhold tok slutt. Var nok sorgen over noe som aldri ble. Jeg har hatt mine dater og romanser i etterkant, og han har en kjæreste nå. Likevel tenker jeg stadig vekk på han… En utrolig fin og trist historie i livet mitt i grunn. Flere som har opplevd noe lignende i livet? Forelskelsen som ikke ble noe mer pga. sted og tid.. Anonymkode: 7f121...429 Kanskje du turte å slippe deg løs for han skulle jo uansett dra om 5 dager. Er jo ikke for ingenting at man knapt tør å bli kjent med naboer av frykt for at det skal bli surt. Man skal leve side om side leeeeeeenge. Men du hadde jo ingenting å tape… du hadde rett og slett ikke muligheten til å tenke langsiktig og da tenker man jo ikke over alle pinlige konsekvenser… vanskelig å ha det så hett når man 5 min før hørte toalettet flushe.. eller man popper hverandres kviser. 😬 Jaja. Anonymkode: c626a...f56 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Jeg er forelska i folk i åresvis ja! 🤷♀️ og ingen kan liksom måle seg med de jeg er forelska i selv om jeg veit vi ikke kan være sammen. Men det kan hjelpe å date, og gi andre en sjanse, selv om man ikke er så gira på det på begynnelsen.. Anonymkode: 07565...e64 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vist du er spirituell regner jeg med du har sjekket opp twinflame. Går Ann å ta opp kontakten. Noen tenker jo på en person helt til de blir eldre å ender med dem da. Har hørt mange fine historier der de er i sammen til slutt 😊 men selvfølgelig jo før jo bedre 😁 Anonymkode: 0501a...86c Ikke ta kontakt med han, å gå bak ryggen til kjæresten din. Stakkaren har i all sannsynlighet ikke gjort deg noe, og det er så stygt gjort ovenfor den man er i forhold med. Da må du i så fall gjøre det slutt med han først. Anonymkode: 13d19...5f4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke ta kontakt med han, å gå bak ryggen til kjæresten din. Stakkaren har i all sannsynlighet ikke gjort deg noe, og det er så stygt gjort ovenfor den man er i forhold med. Da må du i så fall gjøre det slutt med han først. Anonymkode: 13d19...5f4 ´TS har jo ikke kjæreste, det er crushet hennes som har det. Anonymkode: 07565...e64
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er forelska i folk i åresvis ja! 🤷♀️ og ingen kan liksom måle seg med de jeg er forelska i selv om jeg veit vi ikke kan være sammen. Men det kan hjelpe å date, og gi andre en sjanse, selv om man ikke er så gira på det på begynnelsen.. Anonymkode: 07565...e64 Samme her!! Anonymkode: 67154...c9e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 Den type forelskelse dere beskriver her høres ut som limerence, at det ikke er en forelskelse men en flykt og man er mer besatt å regne... les om det, desto mer en tenker på en annen person på den måten, desto mer burde en ta seg av egne behov. Anonymkode: c8ea5...1a5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #9 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den type forelskelse dere beskriver her høres ut som limerence, at det ikke er en forelskelse men en flykt og man er mer besatt å regne... les om det, desto mer en tenker på en annen person på den måten, desto mer burde en ta seg av egne behov. Anonymkode: c8ea5...1a5 Ja, jeg var nok ganske besatt. Følte at mitt livs største kjærlighet glapp ut av hendene på meg, og at det var min skyld. Jeg gjorde alt i boka for å glemme ham, men det tok meg helt syyyyyyyyykt lang tid. Og der har vi svaret, jeg er rett og slett litt syk, og blir virkelig unormalt dårlig av kjærlighetssorg. Anonymkode: 67154...c9e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #10 Skrevet 27. mai 2022 Jeg er gift med the one who got away. Vi møttes igjen etter 20 år og så oss aldri tilbake etter det. Anonymkode: cee9d...6dd 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #12 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den type forelskelse dere beskriver her høres ut som limerence, at det ikke er en forelskelse men en flykt og man er mer besatt å regne... les om det, desto mer en tenker på en annen person på den måten, desto mer burde en ta seg av egne behov. Anonymkode: c8ea5...1a5 Googlet det....og det er noe i det altså 😮 Jeg er ikke ts, men jeg har det åså litt sånn. Det er ikke noe gøy! Men det var godt å se at det er et navn for det og hvorfor det skjer. Anonymkode: 5514b...cb1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #13 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vist du er spirituell regner jeg med du har sjekket opp twinflame. Går Ann å ta opp kontakten. Noen tenker jo på en person helt til de blir eldre å ender med dem da. Har hørt mange fine historier der de er i sammen til slutt 😊 men selvfølgelig jo før jo bedre 😁 Anonymkode: 0501a...86c TS her. Har sjekket opp tvillingflamme/tvillingsjel. Det merkelige er at etter mitt møte med han ble jeg plutselig interessert i det spirituelle.. har slitt med angst og depresjon. var værst i den tiden jeg møtte han. Har lurt på i etterkant om han var en slags "katalysator" og portåpner for at jeg skulle oppdage at vi er i matrix og den spirituelle siden av meg selv. Å ta initiativ til å ta opp kontakten er uaktuelt.. han lot være å svare på de to siste meldingene mine for noen år siden..så har han hatt kjæreste i tre år nå.. Hvis det er meningen at vi skal finne sammen, så gjør vi det. hvis ikke, så er det ikke meningen. Jeg stoler på universet og fokuserer på å elske meg selv og andre, og så blir det det som blir. men han har en helt spesiell plass i hjertet mitt og kommer sikkert alltid til å ha det. Anonymkode: 7f121...429 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå