rudolf-75 Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Er det noen her som har erfaring med dette? Vil det svare seg å skifte fra en klinikk til en annen dersom man har gått gjentatte ganger for å løse et problem uten å lykkes?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Dersom veterinæren ikke hadde klart å løse problemet hadde jeg funnet en annen ja, uavhengig om det var Anicura eller ikke. Anonymkode: b6c26...006 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Veldig fornøyd med min lokale klinikk, en øyesykdom ble oppdaget da vi var der i forbindelse med noe annet, så de er veldig grundige. Anonymkode: 2a9ee...cb3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Av de fire klinikkene i kommunen er anicura den dyreste og det medisinske tilbudet er identisk med en av de andre klinikkene. Anonymkode: 0bf64...1cb
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 Vi er i alle fall veldig fornøyde med anicura her. De har en del mer utstyr i forhold til de mindre klinikkene, også føler jeg trygghet når katten min en gang i blant må trekke tenner. Broren hans døde etter å ha vært i narkose, så synes det er godt å vite at de er litt ekstra obs. Inntrykket mitt er generelt bedre der enn på de mindre klinikkene jeg har vært innom. Anonymkode: 13985...049
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 Det kommer mer an på de som jobber der. Jeg har brukt samme dyreklinikk i tjue år, da var de en uavhengig klinikk, nå er de Evidensia, og ingenting har endret seg, de er like kompetente, fleksible og trivelige som de alltid har vært. Prisene har gått noe opp, men antagelig ikke stort mer enn den generellle prisveksten i samme periode. Hadde jeg vært misfornøyd hadde jeg selvsagt gått til noen andre. Anonymkode: 060c6...51e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 Her er i hvert fall Anicura i særklasse mtp. kompetanse, med priser deretter... Anonymkode: 72d54...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Her er i hvert fall Anicura i særklasse mtp. kompetanse, med priser deretter... Anonymkode: 72d54...bbe Det er den her også, flere ansatte med mer spesialisering blant annet. En annen sak er også at de har store åpningstider, en billig dyrlege blir fort dyr dersom man må begynne å ta fri fra jobb i tillegg. Anonymkode: 13985...049
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #9 Skrevet 27. mai 2022 Da katten min var baby (og ca 200g) hadde han en verkebyll på kinnet. Dro innom en slik dyreklinikk. De la han i veldig lett narkose (pga vekta hans ønsket de bare å få han litt roligere) og snittet opp byllen og skylte den. Det kostet meg 4800kr. To dager senere var byllen tilbake og like full som da vi dro til anicura… Da fant jeg en steril nål og stakk hull selv. Senere klødde katta seg på det stedet og flerret opp hele byllen, men da ble den borte og. (Tømte seg helt for puss, kom litt friskt blod) Renset den med saltvann og smurte på honningkrem fra vet flere ganger om dagen. For meg ble det bortkasta penger siden byllen kom tilbake kort tid etter og katta greide egt å fikse det selv. Anonymkode: 834c5...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå