Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en seriøs side?

Hvordan er kvaliteten på klærne og hvordan er dem i str? 😊

Synes dem hadd så mange fine bikinier 🌞

Anonymkode: a09ed...4f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dårligere kvalitet på klær enn forventet, men eneste jeg har vært fornøyd med å bestille derfra, er faktisk badetøy. 

Anonymkode: 063ce...ece

• Liker 1
Skrevet

Ja, det har jeg. Klærne er veldig bra, men les på anmeldelsene der som du gjør på alle sider for det kan selvfølgelig være litt sprik i  størrelsen der som over alt.

Det har kommet temmelig kjapt de gangene jeg har bestilt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt jeans der med ok kvalitet. Men klærne er veldig store på størrelsen. Kjøpt noen topper som ikke akkurat hadde topp kvalitet. Men kan vel ikke forvente så mye når det er så billig. Nettopp bestilt 2 kjoler fra dem nå, så er spent.

Anonymkode: d73ac...6e0

Skrevet

Jeg kjøpte en lang jeanskjole sist sommer, og den er i veldig god kvalitet.

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde og bestille der men de nektet å sende før jeg hadde betalt enda jeg valgte faktura. Så bestilte andre steder i stede

Anonymkode: 7b43c...82e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Les alltid anmeldelsene på klærne. Mye varierende kvalitet. Men jeg har bestilt mye undertøy. De har spileløse bh’er som faktisk passer meg. Har et par bukser fra der også, veldig gode :) kjøpte to t-skjorter for litt siden, de krympet oppover i vask 😬 så man kan være uheldig også 

Anonymkode: 2ac53...0dd

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte gravidtopper. Litt store i størrelsene så jeg måtte ned en størrelse. Men veldig god kvalitet på det jeg fikk. Holdt bedre enn Lindex sine. 

Anonymkode: 6d492...a1f

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med Bonpix :) Kvaliteten er helt ok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte ett plagg derfra men det kom aldri. Fikk kontakt med service og de prøvde å sende på nytt, spore etc men ga til slutt opp. Det endte med at jeg fikk pengene tilbake, etter litt frem og tilbake. 

Anonymkode: ded58...524

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere 😊 

Anonymkode: a09ed...4f6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt ganske mye derifra, både klær og dekor.

Klærene er kule og kvaliteten varierer veldig. Noen er super og holdt i flere år, andre har blir ødelagt etter knappe en dags bruk. 

kundeservise er helt ok, jeg sendte noe i retur engang og mailet med de. Totalt brukte vi over 2 mnd for å få pengene tilbake.

Anonymkode: 2f959...ba6

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt derfra i mange år. Sjekk materialet, de billigste tingene er gjerne polyester crap. Men selv de bra materialene er billigere enn andre steder. Jeg er superfornøyd. Greit å lese anmeldelsene for størrelse, men generelt sett kan jeg si de er store i størrelsen. Det sendes fra Tyskland (uten toll altså) så pleier å ta ca en ukes tid. 

Anonymkode: 6de27...52d

AnonymBruker
Skrevet

har tre bikinier derfra, veldig greie etter prisen.

Anonymkode: b1cd8...0c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har bestilt ganske mye derifra, både klær og dekor.

Klærene er kule og kvaliteten varierer veldig. Noen er super og holdt i flere år, andre har blir ødelagt etter knappe en dags bruk. 

kundeservise er helt ok, jeg sendte noe i retur engang og mailet med de. Totalt brukte vi over 2 mnd for å få pengene tilbake.

Anonymkode: 2f959...ba6

Og det syns du er helt ok? 🤔

Anonymkode: c38a4...6d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En må lese |beskrivelser og studere bildene nøye, så en finner ut om snittet er slik eller sånn og hvordan passer det til min kropp. Jeg har også handlet mye derfra og er fornøyd med klærne. Mye er veldig billig og en må ta med i beregningen at et plagg kan krympe eller avfarge. Det kan det alltid. Har ikke opplevd det ennå, så bonprix får ok karakter fra meg. 

Anonymkode: 90e50...e52

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...