AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Jeg har vært sammen med kjæresten min i et år nå. I starten var vi så forelsket, og jeg såg for meg en fremtid med han, men klarer dessverre ikke se for meg en framtid med han nå. Store deler av forholdet var han psykisk syk, så det gjorde at alt fokuset ble retta mot han, noe som er selvsagt, men han glemte blant annet å kjøpe valentine osv selv om det var noe vi hadde avtalt. Andre ting som gjør at jeg vurderer å slå opp er at han vil bo i hjembyen til foreldrene i fremtiden, som er en bygd langt vekk fra alt. Det som har plaget meg mest er at han har hatt en venninne som han har invitert hjem til seg på film og reist på kafe sammen. det var bare det sistnevnte han gjorde. Men da visste han at jeg ikke likte at de var sammen alene. I starten var han sint fordi han ikke ville gi opp en venninne, men nå har han bestemt seg for å bryte kontakten. Men det plager meg fortsatt at han tekstet og møtte henne selv om jeg hadde det vanskelig med det. Han snakker alltid om fremtiden. At vi skal bo sammen og få barn sammen. Du tenker kanskje at alt dette er grunn nok til å forlate han, men han vil ha meg på FaceTime hver dag, sier mye fint om meg som person og om utseende mitt, og han er god til å kommunisere. Jeg har slitt i 25 år med å få kjæreste, og om jeg gjør det slutt er jeg veldig usikker på om jeg finner noen som liker meg så mye som han. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 9d239...220
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Det viktige her er om du elsker ham, og om han er psykisk sunn nok til å ha kjæreste og få barn. Anonymkode: 997a2...51a 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Du skal ikke beholde han kun fordi du synes det er vanskelig å få tak i en kjæreste. Og du er redd for at du ikke får deg en ny. Du skal være sammen med han hvis du elsker han. Hvis ikke, må du være ærlig, så han kan gå videre i livet og finne seg noen andre han kan dele livet sitt med. Noen som virkelig elsker han. Anonymkode: 01a29...4d9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå