Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I 50 sonen dro han farten opp imot 120/130km/t på en smal vei. Er det for å imponere meg han gjorde det? Hvordan ville du reagert? 

Anonymkode: 23806...25e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I 50 sonen dro han farten opp imot 120/130km/t på en smal vei. Er det for å imponere meg han gjorde det? Hvordan ville du reagert? 

Sagt at jeg bare dater oppegående, ansvarlige voksne 

• Liker 16
Skrevet

Imponere/tøffe seg. Håper ikke han er eldre enn 18år. Teit uansett, men slik uansvarlig oppførsel kan man ikke finne hos mentalt eldre enn drittunge.

AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (Akkurat nå):

Imponere/tøffe seg. Håper ikke han er eldre enn 18år. Teit uansett, men slik uansvarlig oppførsel kan man ikke finne hos mentalt eldre enn drittunge.

Han er 39😊 Nei jeg mener det samme. Greit nok ute på en motor vei, men med fjell på siden kan det fort gå galt. Jeg er ikke 16år lengre. Er 33

AnonymBruker
Skrevet

Om han trodde det var tøft, så er han svært umoden. Jeg hadde ikke møtt han igjen om det var meg. 

Anonymkode: 25d9a...6d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om han trodde det var tøft, så er han svært umoden. Jeg hadde ikke møtt han igjen om det var meg. 

Anonymkode: 25d9a...6d3

Jeg tenkte mitt der og da. Han er glad i fart og spenning men følte dette var typ midt i livet krise. 

AnonymBruker
Skrevet

Sa du ikke noe? Jeg hadde gitt klar beskjed om at dette ikke var greit. Hadde absolutt ikke blitt imponert, og ønsket å bli sluppet av hjemme fortest mulig. Hvis vi var 18 år hadde jeg sikkert synes det var litt spennende. 

Anonymkode: 6d24d...8e6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde gått av . Datet en sånn engang . Han råkjørte å jeg gikk av. 15 min etter krasjet han inni en tunell . Overlevde ja, men det er det ikke sikkert jeg , passasjeren hadde gjort . Folk som råkjører for å tøffe seg , er meget umodne i hodet . 

• Liker 5
Skrevet

Hadde sagt takk og farvel. At han er villig til å risikere sitt eget liv, ditt liv og andres liv for noen sekunder med spenning? Æsj.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bedt han stoppe bilen og gått ut.

Anonymkode: 1db22...a7d

• Liker 1
Skrevet

Hadde sagt han skulle gi faen og hvis han ikke brydde seg hadde jeg tissa i setet hans :)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
esk skrev (Akkurat nå):

Hadde sagt han skulle gi faen og hvis han ikke brydde seg hadde jeg tissa i setet hans :)

😂😂

Mulig han gjorde det for å skremme meg bort? Gått gjennomført. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde klikka på han, og bedt om å få komme meg ut av bilen. Og hadde selvfølgelig aldri møtt han igjen.

Anonymkode: b15be...fab

AnonymBruker
Skrevet

Hadde klikka på han, og bedt om å få komme meg ut av bilen. Og hadde selvfølgelig aldri møtt han igjen.

Anonymkode: b15be...fab

Hvorfor gjorde han dette da? 

AnonymBruker
Skrevet

En som råkjører har ikke respekt for livet til fotgjengere eller passasjerer. 

Anonymkode: 2f544...d63

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

fy..f for en tufs..  Gidder du virkelig dette da ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

😂😂

Mulig han gjorde det for å skremme meg bort? Gått gjennomført. ;)

Det er en mulighet for det 🫣

Anonymkode: 52689...5f6

AnonymBruker
Skrevet

Personlig er jeg ikke tiltrukket av kriminelle

Anonymkode: 9cc71...695

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg blitt så jævla forbanna, at den daten burde ha skjønt at han ikke burde ta kontakt igjen.

Anonymkode: 10169...ddc

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Han er 39😊 Nei jeg mener det samme. Greit nok ute på en motor vei, men med fjell på siden kan det fort gå galt. Jeg er ikke 16år lengre. Er 33

Kvitt deg med den der, mens det fortsatt er ferskt. Ingen ansvarlige voksne menn gjør sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...