AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Jeg har passtime kl 17.30 neste uke. Jeg leser om uendelige passkøer (spesielt i Oslo da), men er det slik at dersom jeg har en passtime (for å bestille pass, ikke hente) klokka 17.30 at jeg bør være der et par timer før eller holder det å møte opp ca 15 min før? Lurer på spesielt dere som bor på Østlandet generelt (ikke Oslo) Anonymkode: 819b7...598
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Jeg satt halvannen time og venta på "min" tid i Oslo, men har kjente som var i Drammen eller Ski, og der kom de i luka omtrent på tida. Så tydeligvis lurt å velge noe annet enn Oslo om man kan. Anonymkode: a65f9...dc2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #3 Skrevet 27. mai 2022 Satt i ca en halvtime over tiden for avtalen. Fikk ikke hentet ut kølapp før timen nærmet seg. Hørte også (men vet ikke om det er sant) at man mister timen hvis man trekker kølappen for sent. Anonymkode: 938c3...d8e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #4 Skrevet 29. mai 2022 Jeg bor på Sørlandet. Hadde passtime kl 12 på en lørdag. Var der 10 min før, ingen folk og gikk rett inn. Kom ut igjen etter 3 min og da var venterommet stappfullt 😂 Regner med at de etter meg ikke fikk time på tiden de hadde bestilt. Anonymkode: 7ceeb...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå