*nora* Skrevet 18. oktober 2002 #21 Del Skrevet 18. oktober 2002 ...på nachspiel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 18. oktober 2002 #22 Del Skrevet 18. oktober 2002 Prøv www.spray.no eller www.nettvenn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #23 Del Skrevet 18. oktober 2002 Traff min inne på Eros jeg.... :oops: :oops: :oops: Var inne på den nord-norske chatten, og der var han. Viste seg at han bare bodde noen mil i fra meg, så vi bestemte oss for å møtes, etter maaange lange mailer. Var fint å bli litt kjent med han gjennom hva han skrev til meg. Hadde litt å gå på da jeg endelig fikk se han. Og allerede under første dansen så var det gjort. Resten av kvelden var vi som erteris(eller no sånt) :D Det bare plager meg nå at vi akkurat har slått opp, selv om vi var så utrolig glade i hverandre. Men jeg har ikke tenkt å gi opp!! NEIDA!!!!! Kall meg naiv og kanskje dum, men det er virkelig han som er ment for meg. Det eneste som muligens hjelper er litt tid. Og etter det slår jeg til igjen!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 18. oktober 2002 #24 Del Skrevet 18. oktober 2002 Traff min kjære på jobben for 9 år siden. Vi hadde en fabelaktig kontakt hele tiden, og var gode venner, men var opptatt på hver vår kant lenge. Så, for 3 år siden, når vi begge endelig var fri og frank, sa det KAAAABOOOOOM!!! Nå er vi gift og har en liten sønn.....Jipppijaiai Stå på, han dukker nok opp, men kanskje når du minst venter det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 18. oktober 2002 #25 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg traff mannen min i hans mor sin 60-årsdag av alle steder ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. oktober 2002 #26 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hvordan klarte du DET? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 18. oktober 2002 #27 Del Skrevet 18. oktober 2002 hehe,stilig Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 18. oktober 2002 #28 Del Skrevet 18. oktober 2002 Fant min på en byen......han var temmelig berusa,men ufattelig sexy....no er han bare sexy :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 18. oktober 2002 #29 Del Skrevet 18. oktober 2002 Internet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. oktober 2002 #30 Del Skrevet 18. oktober 2002 Han fant meg på Internett... Sier ikke hvor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 19. oktober 2002 #31 Del Skrevet 19. oktober 2002 Det var min mann som fant meg,han kom fra i øynene. I dag er vi gift på det 5 året og vi er like glade i hverandre. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 19. oktober 2002 #32 Del Skrevet 19. oktober 2002 Joda, kan gjerne si hvordan det kan ha seg at jeg ble sammen med ham på 60-årsdagen til svigermor, det har seg nemlig slik at jeg er venninne og kollega av søsteren hans og skulle passe hennes lille datter mens hele slekten var ute og spiste middag. Etter middagen så ble jeg invitert til å bli med på resten av festen som fortsatte hjemme hos mine svigerforeldre. Dette skjedde for ganske nøyaktig 13 år siden og vi giftet oss ett år senere sånn omtrent :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 19. oktober 2002 #33 Del Skrevet 19. oktober 2002 Koselig historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindus Skrevet 20. oktober 2002 #34 Del Skrevet 20. oktober 2002 Vi traff hverandre i en bursdagsfest, hvor alle var par .Hvor utrolig det enn høres ut så var det full klaff fra første blikk :o , og nå skal vi gifte oss i november :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 20. oktober 2002 #35 Del Skrevet 20. oktober 2002 Vi møttes på fest. Han er kamerat av en venninna mi holdt på med før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. oktober 2002 #36 Del Skrevet 20. oktober 2002 Var sammen med kameraten hans først, og møttes på en fest hvor alle andre enn jeg kjente hverandre. Akkurat det forholdet varte bare en kort stund, for jeg mistet interessen da jeg traff denne kameraten. Selvfølgelig forsvant han i militæret FØR jeg fikk signalisert at jeg var interesssert. Så da var det bare å skrive brev, håpe at han husket hvem jeg var, og at han ville svare. Heldigvis gjorde han det, og selv om avstanden (fysisk) til tider har vært stor grunnet utdanning og jobb, henger vi fortsatt sammen, godt gift med barn og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå