Gå til innhold

Hvor fant dere deres utvalgte?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Delilah

Lurer på hvor dere møtte deres kjæreste/samboer/ektefelle? Er sååå lei av å være alene, men jeg er kanskje ikke på de rette plassene?.. :ler:

Så hvor og hvordan skal jeg finne en hyggelig og kjekk mann?!

Ser at det er mange fra Oslo her. Dere jenter; er Oslogutter (generelt) noe å se etter? :ler2: Jeg bor ca halvannen time unna, så.... :oops:

Huff, tror jeg slutter her jeg... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg traff min x samboer på jobben.

En jeg flørter med nå, og som jeg kommer til å innrede et forhold til snart, jobber jeg oxo i lag med. (Mlm)

Traff han for første gang for 3 årsiden.... På rommet til broren min. De bodde på internat. Han stod kun i bokser. :) - Like deilig da som nå :briller::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dusjnymfen

Oslogutter er definitivt tingen. Jeg er en enkel pike fra landet, og visste ikke hva jeg gikk glipp av før jeg flyttet til Oslo! Jeg deler seng med en kjekk, ung og lovende vestkantgutt uten nykker, med gitar, uten interesse for sport på tv (det er faktisk sant og fantastisk!) men med empati og sosiale antenner. Anbefales på det varmeste :D

Jeg traff ham på Blindern. Festene der har høy sjekkefaktor og bør prøves hvis man er lei av singeltilværelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Rent teoretisk: På IRC. Men ikke på internett. Altså, det som skjedde.... et eller annet geni glemte å fornye internettkontrakta for studenthjemmet jeg bodde på. For å lette abstinensene til de som måtte ha slike valgte nettverksgruppa å opprette en internt irc-server (nei, jeg er ikke teknisk av meg, så dette kan jeg ikke noe om, men det kom en mail til meg (internt på studenthjemmet altså) som fortalte om dette) Siden jeg er av sorten som HADDE sterke abstinenser, så stakk jeg innom. Der kom jeg i snakk med de som var der... en av dem la seg til vanen med å ringe på døra mi hver gang han gikk forbi (og hans hybel var i etasjen over meg). Vi snakka faktsik ganske mye på irc før han en dag IKKE ringte på og stakk av, men ringte på og STO DER når jeg åpna døra... Så ble vi etterhvert venner, skravla masse, leste til eksamen i sola, lettere solbrente ble vi begge... han masserte mine stive skuldre etter lesing.. vennskap ble til forelskelse.... og nå er han min samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos en felles venn.. på en privatfest jeg absolutt ikke ville gå på, men ikke hadde samvittighet til å droppe.

Oslogutter kan være både og. Det finnes alle typer gutter her. Du bør vel nesten finne et utested eller noe der du liker stilen og gjestenes stil. Noen steder er det høy harryfaktor (noe for meg) andre steder er det mer "sossete".

Hva slags gutter liker du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff min nåværende (som jeg er gift med og har 2 barn med) ute på disco! :)

Tre av mine ekser traff jeg også på by'n og den første traff jeg i syden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremte*

På mIRC for snart 5 år siden. Men har ikke vært sammen så lenge da...men det var hvertfall der jeg møtte han. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delilah

Lea, du spurte meg om hvilke gutter jeg liker. Jeg kan vel si at jeg liker gutter som er litt "gutter" hvis du skjønner hva jeg mener? :) Altså menn som ikke er redde for å være seg selv, vise følelser, ha glimt i øyet (som det heter!) sjarm osv. Men de må ikke bare være bajas 24 t. i døgnet, de bør kunne ha såpass kontakt med sitt indre at de også kan vise og prate om mer dypere følelser og tanker også. Men grunnleggende så liker jeg vel mest positive mennesker. Det gjelder for begge kjønn. Men da mener jeg ikke de som på død og liv klistrer på seg et smil og leker "være blid og fornøyd leken" hele tiden...altså. Det blir litt unyansert i lengden syns jeg.

Ble visst litt rotete det her...Tror jeg kan sammenfatte det med at jeg liker gutter/menn som har kontakt med "seg selv" på en sunn måte. Har et positivt grunnsyn på livet, er lette å omgås, har sosiale antenner og som kan vise omsorg/omtanke til andre. Og som er litt sånn stå på typer som ikke er redde for å ta i en hammer :ler: Det er ikke jeg heller altså, men jeg bommer så ofte på spiker'n!

Må bare ta med til slutt at jeg er veldig svak for den sydlanske/latinske "typen"!...*sukk*.. :oops: De er liksom så galante og oppmerksomme på deg som kvinne med stor K! Ja, jeg vet at mange av de bare har det i blodet..., men jeg er litt tilhenger av den romantiske, gammeldagse "greia" der.. :oops: Kanskje derfor jeg elsker salsa og latinsk musikk?... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...