GulSitron Skrevet 26. mai 2022 #1 Del Skrevet 26. mai 2022 Hei! Jeg skal i bryllup til kusinen min i september. Har heldigvis litt tid igjen på valg av kjole. Jeg har ikke vært i bryllup før annet enn kaffe og kake, eller bare i kirken. (Da var jeg barn) Hva slags kjole kan jeg ha? (Liker i utgangspunktet ikke korte kjoler, bare for å ha det sagt) Er farge fritt frem (med unntak av hvit, rød og sort)? Har dere evt noen forslag til meg? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi Skrevet 26. mai 2022 #2 Del Skrevet 26. mai 2022 Hmm. Komplisert. Fordi mørk dress og smoking er ikke den samme dresskoden. Mørk dress er ganske uformell hvor mens smoking er hakket over. Men i begge tilfeller er kjoler fra knærne og ned innafor. Om jeg skulle tippe har paret valgt det slik for at folk skal komme pent kledd, uten å «overdo it», men heller ikke komme i dongeri. Jeg hadde ikke reagert om folk kom i sort eller rød kjole selv, men der kan det være greit å høre med brudeparet. De har nok idé om hva de ser for seg, men du har nok ganske fritt spillerom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Del Skrevet 26. mai 2022 Ville definitivt gått for kjole forbi knærne, gjerne en lang en. Holder meg unna hvit og svært lys kjole, rødt og svart selv. Spør bruden om du er i tvil. Anonymkode: 5f3d5...c59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Del Skrevet 26. mai 2022 Pleier alltid å gå for lang kjole i litt dus/pastell farge. Anonymkode: 9c904...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 27. mai 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 27. mai 2022 Skal spørre kusinen min og, men nå har jeg i hvert fall fått litt input 😊 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå