Gå til innhold

Snorre ringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er begynt å se på ringer. Fikk litt sansen for snorre ringene hos bjørklund. Andre som har en av de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel

Finner de ikke på dataen, men de har mønster inspirert av middelalderen. Eks mønster som oversatt betyr" kjærligheten overvinner alt" Noen so har tips om steder å gifte seg i utlandet, der det er sol og varme og prisene ikke er helt ville?

Skrevet

En kollega av meg har Snorreringer som gifteringer. De er veldig spesielle, men stilige ringer. Personlig synes jeg ikke de ser ut som gifteringer, men det er jo smak og behag.

Skrevet

Vi har de! Har kun fått komplemanger for ringene og er veldig fornøyd selv. De er litt utenom det vanlige noe som passer helt perfekt for oss. :)

Skrevet

Ikke gifteringer, men har endel andre fra konfirmasjonen...

Skrevet

Jeg har også lyst til å se disse ringene. Kjæresten min mener de er veldig fine. Ingen som har link?

Hva ligger prisen på sånn ca?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vi har Snorreringer! De er veldig fine, har fått masse komplimenter for dem.

Dessverre ligger det ingenting på hjemmesiden til Espeland, som lager ringene, men Bjørklund pleier å ha dem inne.

Skrevet

Er det ikke Snorre-ringene som har en del siselering på utsiden? Jeg mener det var Snorre-ringer vi hadde som forlovelsesringer for ørti år siden. De var veldig mønstrete på utsiden, noe som førte til at gropene fyltes fort med skitt, spesielt såperester. Sabla upraktisk i lengden (selv om det bare var å legge dem i et glass med zalovann for å få dem rene igjen), så vi bytta til helt glatte da vi gifta oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...