Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! Jeg gjorde et litt lite gjennomtenkt valg. Jeg måtte fjerne kobberspiralen etter 5 år, to dager før hadde jeg ubeskyttet sex. Jeg hadde sex 9 dager etter første dag av menstruasjonen. Jeg pleier å ha eggløsning på dag 15-16. 

Man hører jo at sædcellene kan vente på egget en stund og sånt. Jeg har etter eggløsning hatt så mange stikninger og murringer, men det er godt mulig at jeg bare er litt paranoid også🤭

Hvor stor er sannsynligheten for at jeg kan være gravid? Har dere vært borti en lignende situasjon? 

Anonymkode: 6e0e9...fc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved å ha sex på dag 9 i syklusen tror jeg det er rimelig små sjanser for å bli gravid men «alt» går an :)

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på pos test

Anonymkode: 1c61b...d86

AnonymBruker
Skrevet

Alt er mulig, men det kan jo også være at ting justerer seg litt etter at spiralen er tatt ut og at det er det som gir murringer. Ikke bare bare med disse symptomene som er like både for graviditet og mens... skulle virkelig ønske man bare visste med EN gang om man var gravid eller ikke! 😂

Anonymkode: dce10...756

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Alt er mulig, men det kan jo også være at ting justerer seg litt etter at spiralen er tatt ut og at det er det som gir murringer. Ikke bare bare med disse symptomene som er like både for graviditet og mens... skulle virkelig ønske man bare visste med EN gang om man var gravid eller ikke! 😂

Anonymkode: dce10...756

Har du symptomer son skyldes graviditet, vil du også få positiv graviditetstest. 

Anonymkode: af50e...63d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...