Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 Jeg har kjøpt meg et par nye jeans som er litt for lange for meg, de er nesten som de på dette bildet (det er ikke av meg, det er et jeg har funnet på nettet, jeg har ikke utstyr til å legge ut egne bilder:() http://img499.imageshack.us/img499/6990/tupid11114l4jm.jpg De hadde ikke størrelsen min i de jeg kjøpte, men hun i butikken sa at de kunne legge de opp for meg, men jeg sa at de var greie som de er. Men nå begynner jeg å tvile litt, så jeg vil høre med dere før jeg enten bruker eller bytter de. Syntes dere de er for lange? (dette var vanskelig skrevet, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener)
Grace Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 Det ser litt fjernt ut når de er så lange.. Også sliter du de jo istykker ved å gå å slepe dem i bakken..
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #3 Skrevet 9. november 2005 Jeg synes de så alt for lange ut. Få de på butikken til å legge de opp for deg da vel
jeansjente83 Skrevet 9. november 2005 #4 Skrevet 9. november 2005 Jeg syntes ikke de er for lange. Nesten alle mine jeans er så lange, og de passer jo perfekt til å bruke sammen med høye hæler. Så jeg mener du bør beholde den slik den er.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2005 #5 Skrevet 9. november 2005 Det ser bare tåpelig ut når de er så lange. En ting er at de når ned på hælen på skoen, en annen ting er når de subber i bakken. Du ødelegger jo bare buksene på den måten med mindre du går med 10cm hæler eller platåsko hele tiden.
Svart Katt Skrevet 9. november 2005 #6 Skrevet 9. november 2005 De er jo lange.. Selv om du liker buksa n å kommer du kanskje til å angre om kort tid på at du ikke fikk butikken til å legge de opp for deg. Det blir mye finere - og ikke minst - mye mer behagelig for deg - spesielt når du går ute med lave sko - og buksa ikke subber nedi asfalten og blir våt og ødelagt og alt som ille er.
jeansjente83 Skrevet 9. november 2005 #7 Skrevet 9. november 2005 Du ødelegger jo bare buksene på den måten med mindre du går med 10cm hæler eller platåsko hele tiden. Hvis det er meg du sikter til , så bruker jeg ofte hæler som er ganske høye ja. Jeg syntes også det bare er fint at buksene subber i bakken når jeg går, det at de blir ødelagt nederst gir dem og deg jo bare en egen og personlig tuch .
John Skrevet 9. november 2005 #8 Skrevet 9. november 2005 Hei Bruk 12 cm hæler til. Det er stilig. Om de likvell subber i bakken gkør ikke det noe. :kgblunk: :kgblunk:
Gjest seroxata Skrevet 10. november 2005 #10 Skrevet 10. november 2005 jeg liker lange bein på buksene, men de var kanskje liiitt i lengste laget.. men som noen over her sa, med høye hæler blir det bare stilig
Gjest lilletroll Skrevet 10. november 2005 #12 Skrevet 10. november 2005 Med høye hæler må de være så lange, med lave bør du bytte/legge opp, men så over til det viktigste : HVOR KJØPTE DU DEN BUKSEN OG HVA GA DU FOR DEM???? Den var kjempestilig!!!
Gjest Gitte Skrevet 10. november 2005 #13 Skrevet 10. november 2005 jeg syns den var altfor lang... det er ikke pent når det er en 15 cm lang gjørmekant oppover buksa fordi den subber i bakken..
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #14 Skrevet 10. november 2005 Jeg ville helt klart lagt dem opp. Jeg ville gått tilbake til butikken og sagt at jeg har ombestemt meg og gjerne vil at de skal legge dem opp likevel. Jeg kan forøvrig ikke forstå at det hjelper særlig mye med høye hæler heller, jeg... Da må de være veeeldig høye...
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #16 Skrevet 10. november 2005 Hvis det er meg du sikter til , så bruker jeg ofte hæler som er ganske høye ja. Jeg syntes også det bare er fint at buksene subber i bakken når jeg går, det at de blir ødelagt nederst gir dem og deg jo bare en egen og personlig tuch . ← En fjortiss tuch mener du???
Gjest Hel Skrevet 10. november 2005 #17 Skrevet 10. november 2005 En fjortiss tuch mener du??? ← Eller touch til og med.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #18 Skrevet 10. november 2005 Spørs jo hva du liker sjøl, du kan jo bare brette de litt opp om du bruker lave sko. Jeg liker selv og ha lange bukser, men de skal helst ikke gå under skosålen. Men gjør som du selv vil. Den buksa så råtøff ut, tror jammen jeg må innom miss sixty neste shopping tur
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2005 #19 Skrevet 10. november 2005 Bukser skal rekke nedover hælene, men ikke subbe i bakken. Prøv dem med de skoene du kommer til å bruke dem til og legg dem opp etter det.
Nanella Skrevet 10. november 2005 #20 Skrevet 10. november 2005 Jeg syns det overhodet ikke er pent når buksene er så lange. Ser bare ganske dumt ut! Jeg kan heller ikke skjønne at høye heler skulle hjulpet her... Så ja, jeg ville lagt de opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå