Gå til innhold

Menn: Nysgjerrig på sex med en annen mann?

Menn: Nysgjerrig på sex med en annen mann?  

28 stemmer

1. 1. Menn: Nysgjerrig på sex med en annen mann?

• Ja
      19
    • Nei
      9

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange av dere menn er nysgjerrig på sex med en annen mann?

Anonymkode: 68d58...379

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja.. jo..  om omstendighetene var riktige og riktig gutt/mann la an på meg så er jeg nysgjerrig på dette. Jeg hadde sex med en annen gutt/ungdom i mine yngre år så litt erfaring har jeg. Frister litt, men ikke tale om at jeg vil være utro. Dette måtte være med tillatelse med henne jeg bor sammen med. Kanskje trekant hadde vært mulig?

Anonymkode: d577f...4c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så forskjellig fra sex med dame egentlig, derfor skriver jeg «nei», det er hverken mer eller mindre spennende enn sex med damer.

Anonymkode: 7ce6c...0b4

Skrevet

Sånn i fantasiens verden ja, jeg er nysgjerrig. I virkeligheten derimot har jeg ennå til gode å møte en mann og tenke at 'deg har jeg lyst på', ikke i nærheten en gang. Har hatt trekant og det falt heelt naturlig å fokusere på dama og ikke den andre mannen. Klarer rett og slett ikke se for meg hva som skal til for å bryte den barrieren.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ønske min mann var åpen for det 😅

Anonymkode: 67caf...1a0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg skulle ønske min mann var åpen for det 😅

Anonymkode: 67caf...1a0

Enig! Men han er helt lukket! Men jente og jente er han så klart åpen for! haha

Anonymkode: 954f6...829

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mye deilig sex med en kompis som yngre. Så kanskje. Vi hadde også felles fotfetish som krydret ting. Måtte nok kanskje vært noe lignende. Min kompis brukte ofte to par Amerikasokker, sånne knelange med tynn fot og tykkere strikkede legger. Elsket å kose med føttene hans med slike på. Vet ikke om sånne sokker finnes lengre. Men ikke bare det jeg tente på med ham, han hadde halvlangt hår, var litt androgyn i tenårene. Veldig pene legger som passet perfekt til de posete sokkene. Vi bare sugde hverandre, ikke noe mer. Ja, og sleiket hverandres føtter, tær, sokker. Og litt på fingrene. Jeg tror ikke jeg ville hatt analsex. Jeg tente veldig på å tilbe sokkene hans, og kjenne han komme i munnen min. Drikke en annen manns sæd liksom. Få han dit i nytelse. Ja, så spilte han basket, da hadde han alltid t-skjorter lange som kjoler, noen silkeaktige blanke shortser fra Adidas og Nike. Brukte ofte to samtidig, for det ble han kåt av. Og da brukte han noen andre kule sokker under Amerikasokkene. Knehøye Nike og Champion. Nike med to brede striper, Champion med fire smale. Ett par av hver, dratt til knærne, og de ytterste dekket de innerste med man så de innerste gjennom. Nesten alle hadde slike sokker på skolen. Men på basketen brukte han  ytterligere to lag hvite Amerikasokker i tykke folder over. Fra anklene og midtveis opp på leggene, myke, deilige folder. Og store, kule Reebok eller Nike high tops. De sokkene har jeg kost meg med mange ganger. Elsket å kose meg med dem før trening. Jeg brukte bare Champion og Nike som over, og hadde noen Adidas og andre sokker. Han dro alltid av seg sokkene i det antall lag han hadde hatt på også, soverommet var fullt av slike baller av noen sokker med en haug med sokker inni. Elsket å kose og sniffe på dem. Hadde min kompis kledd seg slik igjen så kanskje? 

Anonymkode: 96548...22a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...