Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal i en temafest og tenkte å bruke en kjole jeg har, men feste papir med ting som jeg printer ut på kjolen. Hva er den beste måten å gjøre dette på? Har tenk på sportsteip eller noe, men er redd det vil etterlate limrester på kjolen, tror dere det?

AnonymBruker
Skrevet

Teip fester generelt dårlig på tekstiler. Det sitter ikke særlig godt eller lenge. Bruk heller sikkerhetsnåler til å feste hvert ark med. Blir noen små hull da men... da sitter de der kvelden ut, eller i alle fall til noen river tak i et ark.

Anonymkode: 6ddfa...6d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Teip fester generelt dårlig på tekstiler. Det sitter ikke særlig godt eller lenge. Bruk heller sikkerhetsnåler til å feste hvert ark med. Blir noen små hull da men... da sitter de der kvelden ut, eller i alle fall til noen river tak i et ark.

Anonymkode: 6ddfa...6d7

Okei, jeg kan evt prøve det, tusen takk😊

Skrevet

Tekstiltape?

AnonymBruker
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden):

Tekstiltape?

Den er for å teipe fast ting som ikke skal av igjen. Det er jo det motsatte av det ts vil, hun skal jo ha det av igjen og er redd for at teipen skal lage merker. Tekstilteip lager merker ja.

Anonymkode: 71b6b...f87

AnonymBruker
Skrevet

Sånn dobbeltsidig tape som man bruker på klær for at ikke utringningen skal vise for mye feks? 

Selges i undertøysavdeling.

Anonymkode: ac99b...810

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...