Gå til innhold

Dere som shiner dere opp med trening/vektnedgang etc...for å hanske inn en mann. Etterpå gir dere f*en..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre blitt offer for 2 slike på rad nå, som har lagt inn skikkelig innsats for å kunne date/få seg en mann. Etterpå har det stoppa det "sunne" livet med trening etc.

Min siste flamme stoppet treninga 2 mndr etter vi ble sammen, så startet godterikosen hver kveld i sofaen med tv. Fordi vi skulle kose oss, jeg var ikke enig i dette. Tok det opp med henne når hun etterhvert hadde gått opp x-antall kg. Hun mente hun fortsatt var den samme. Nei, du er jo ikke den samme som jeg ble sammen med. Både holdning og kropp er jo endret. Man skal jo like både det ytre og indre.

Kvinner uten disiplin er ikke noe for meg.

Anonymkode: 9c991...85f

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, alle mennesker pynter på sannheten i begynnelsen av et forhold. Du gjør også det. Hvorfor ikke date i en lengre periode før du slår deg ned og ha flere treningsdater, så ser du hvem som er interessert i trening. 

Anonymkode: 1bf9c...b1f

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: eba7e...3bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så trist at du er så overfladisk. 

Anonymkode: 9f992...c59

• Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vel, alle mennesker pynter på sannheten i begynnelsen av et forhold. Du gjør også det. Hvorfor ikke date i en lengre periode før du slår deg ned og ha flere treningsdater, så ser du hvem som er interessert i trening. 

Nei, alle gjør ikke det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det heter samboer/kjærestekiloer og rammer alle som lar seg skli ut litt. 

Anonymkode: 7d42c...610

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, alle gjør ikke det, og ikke jeg heller. Jeg er ikke fan av overraskelser og skuffelser, så jeg er meg selv hele veien, ble heller en bedre versjon av meg selv enn å late som. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ok, men da jo du heller gå litt inn i deg selv og tenke over hvorfor du ikke heller blir sammen med noen som har trening som en livsstil. 

Og ikke omtal det selv som et offer, bare fordi kjæresten din har gått opp i vekt. Det er ikke synd på deg. Ta de grepene som må til for at du får en dame med samme verdier som deg. Og for all del; ta de grepene som må til for at dama ikke blir gravid. Kan være vanskelig å gå opp i vekt, og ikke minst gå tilbake til samme form som tidligere da.

Anonymkode: 69ea2...221

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hun mente hun fortsatt var den samme. Nei, du er jo ikke den samme som jeg ble sammen med.

Dette løser du enkelt med å si rett ut når du møter en ny at forutsetninga for forholdet er at hun ikke går opp i vekt. Og at du utelukkende definerer henne ut fra hvordan hun ser ut.

Du klarer vel å stå for det du mener?

• Liker 29
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en ide og basere et forhold på andre ting enn utseende. Det falmer jo med tiden uansett. 

Anonymkode: 92fe4...b9f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (13 minutter siden):

Dette løser du enkelt med å si rett ut når du møter en ny at forutsetninga for forholdet er at hun ikke går opp i vekt. Og at du utelukkende definerer henne ut fra hvordan hun ser ut.

Du klarer vel å stå for det du mener?

Haha, skikkelig romantisk den ja 😅

Anonymkode: 92fe4...b9f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det heter samboer/kjærestekiloer og rammer alle som lar seg skli ut litt. 

Det er vel helst når det gjelder begge ...

AnonymBruker
Skrevet

Hun prøver vel å innføre litt kos og puling, og ikke bare disiplin. 

Anonymkode: 3a6ce...e6a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Se på Vendela. Petter elsker henne enda selv om hun ikke er fotomodelltynn lengre. En kvinne er mer enn kropp. Bli forelsket i PERSONEN så bryr du deg ikke om hun går opp 15 kg! Det er du som er feil her. Gå fra dama slik at hun finner en som elsker henne. 

Anonymkode: 869e4...a00

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Se på Vendela. Petter elsker henne enda selv om hun ikke er fotomodelltynn lengre. En kvinne er mer enn kropp. Bli forelsket i PERSONEN så bryr du deg ikke om hun går opp 15 kg! Det er du som er feil her. Gå fra dama slik at hun finner en som elsker henne. 

Hun er jo superflott nå åså! Jeg synes ikke noen ekstra kilo gjør deg mindre attraktiv.

Anonymkode: 95cd7...480

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skriv i Tinderbioen din at du er overfladisk og at ev. damer må jobbe med utseendet sitt hele tiden, så slimmer du å bli «offer» flere ganger. 😂

Du må jo vise ditt sanne jeg fra starten, du også! Dårlig gjort å skjule dette.

Anonymkode: 3240e...afb

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

image.thumb.png.860a01d4b6a733762eb98b644ec6766e.png

Dette er et prakteksempel på en mann som er blitt hansket inn. Bare pass dere for damer som kommer og hansker dere inn!

Anonymkode: da535...1fe

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For et dumt svar.

Du kan ikke forsvare at kroppen din forfaller mens du samtidig går opp 15kg. Et menneske som ikke ønsker å ta vare på seg selv er lite attaktivt.

Overvekt kan ikke forsvares.

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
DundreMilfin skrev (15 timer siden):

Tja, hun ble tjukkere - du viste deg å være rasshøl.

Dårlig match for begge antar jeg 🤷‍♀️

Jeg er ikke et rasshøl som tenker på helsen til kvinner. Å spise seg feit er ikke bra for noen.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...