AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Jeg har bodd med min samboer nå i 3 mnd, men i det siste har han begynt og kalle meg navn som: jævla naver, du er en latsabb, få se på hengerumpa, Din amatør osv.. Jeg er ufør og litt overvektig så kjenner dette begynner å gå utover selvfølelsen min, har slitt mye med usikkerhet rundt min kropp store deler av livet, jeg har også følt mye på det at jeg har vært ufør siden starten av 20 årene. Jeg er veldig knyttet til mannen min da han er den eneste jeg har kontakt med "Jeg har ikke eksisterende vennenettverk", men jeg er også redd hvis dette fortsetter hva det kan gjøre med meg psykisk. Finnes det en god måte jeg kan ta dette opp med han, og hvordan disse sjels ordene påvirker meg? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre😢 Anonymkode: 0ffd3...111 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Finnes det en god måte jeg kan ta dette opp med han, og hvordan disse sjels ordene påvirker meg? Problemet er ikke at han ikke vet at han sårer deg. Problemet er at han er en drittsekk som ØNSKER å såre deg, eller at han har mye smerte/dritt inni seg som han trenger å overføre til andre. Det hjelper ikke at du formulerer deg på en riktig måte slik at han endelig skjønner at ordene hans sårer deg. For han driter i at du får vondt så lenge han ikke har vondt selv. Det kan godt hende at han har psykiske problemer, men skal du få ødelagt livet ditt av den grunn? Det er ingen grunn til å godta dritt fra NOEN!! Ikke fra kolleger, ikke fra venner, ikke fra kjæresten, ikke en gang fra din egen mor. Er du uføretrygdet? Så bra. Jeg går ut i fra at du har en GOD grunn til det, og du skal ha SKRYT ikke DRITT for å lytte til kroppen din og ta tak i din egen helse. Nå synes jeg at du skal gjøre en ny viktig endring i livet ditt, og se på hvilke personer du har i livet ditt. Hvem er dine VENNER? Og hvem er dine FIENDER? Sistnevnte kvitter du deg med. Ja, du vet hvem jeg sikter til. Anonymkode: 76dbf...4c6 6 6
AprilLudgate Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Du kan jo prøve, men vær klar over at han ikke bryr seg. Han vet han sårer deg, han driver med psykisk vold. Så….kanskje heller droppe ham? Heller alene enn nedbrutt og ødelagt. 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Finnes det en god måte jeg kan ta dette opp med han, og hvordan disse sjels ordene påvirker meg? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre😢 Anonymkode: 0ffd3...111 Ærlighet er ofte det beste. Si det som det er. Anonymkode: ff0fc...674 2
Lillith1881 Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 Dropp han! Du fortjener så utrolig mye bedre! 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 Hvorfor har du ikke noen venner eller venninner? Anonymkode: e71db...661
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 Jeg forstår ikke hvorfor dette må tas opp med han på "en god måte". Hvis folk oppfører seg som drittsekker så får de tåle å høre det. Anonymkode: daeb3...1a4 10
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 Han VET at han er en drittsekk. Si det rett ut at han får slutte å oppføre seg som en drittsekk, for den oppførselen der godtar du ikke. å så får du gjøre noen grep for å skaffe deg et nettverk. Det er ikke sundt å være så avhengig av ett menneske. Anonymkode: 767f8...1dc 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #9 Skrevet 26. mai 2022 Du har ikke noe nettverk men det kan du få, men vet du hvem du har? Du har deg, med hjerte og følelser, håp og drømmer, behov og rettigheter, et individ og ett DEG, eneste slike i verden. Han gjør det han kan for å begrave dette deg. Når den som skal elske oss behandler oss som dritt for så å være god og elskende neste øyeblikk så skaper drt en hjernetåke og en forvirring vi blir værende i. Vi klarer ikke å tenke eller resonere ordentlig, hjernen er helt forvirret av det som skjer, vi fryser fast i skrekk og lammelse, og slik kan vi "tåle" mishandling i mange år. Selv om du ikke har noen andre, har du deg selv, du må redde deg selv fra ham. ❤ Anonymkode: af453...20a 2 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #10 Skrevet 26. mai 2022 Hvis du blir jaget av en tiger, så stopper du ikke opp for å fortelle han at du får vondt hvis han river deg i fillebiter. Han bryr seg ikke. Anonymkode: 76dbf...4c6 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #12 Skrevet 26. mai 2022 Kom deg vekk. Vær glad du har oppdaget hans sanne ansikt så tidlig. Det blir verre å gå jo lenger du venter. Jeg snakker av erfaring. Skulle gjerne hatt mine 10 år tilbake. Anonymkode: b821e...d9d 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #13 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvorfor har du ikke noen venner eller venninner? Anonymkode: e71db...661 Mulig han har luket dem ut? Veldig typisk taktikk fra en som utøver psykisk vold. Skulle gått an å anmelde. Anonymkode: b821e...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #17 Skrevet 26. mai 2022 Altså, han driver med psykisk vold! Og det etter kun 3 måneders samboerskap! Dette må du avslutte TS, dette gjør han mot deg fordi han nyter makten han har over deg. Det vil bare bli verre, stol på meg... Anonymkode: 22619...59a 3
Gjest Luna Llena Skrevet 26. mai 2022 #18 Skrevet 26. mai 2022 Han er ingenting å satse videre på, han viser nå sitt sanne jeg. Kom deg vekk du fortjener bedre.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #19 Skrevet 26. mai 2022 Samboer i tre mnd og allerede så stygg??? Hvordan blir fortsettelsen tror du? Med eller uten samtale, blir han bare verre. Du MÅ komme deg bort. Ikke tenk på at du ikke har venner. Tenk på deg selv!!! Anonymkode: 43d32...52d 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #20 Skrevet 26. mai 2022 Du kommer til å bli så psykisk ødelagt til slutt at du tror på alt han sier, og ikke tror du kommer til å få noe bedre enn han. Kom deg ut fra der, dette blir ikke noe bedre når han har et slik grep på deg allerede. Anonymkode: 767f8...1dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå