Gjest Heidipia:) ikke innlogget Skrevet 9. november 2005 #1 Skrevet 9. november 2005 Ja jeg vet at det finnes sikkert hundre sider om detta emne her vist jeg søker, men gidder ikke lete...Jeg trenger hjelp til å finne en bra mascara som gir både lengde og volum. Har relativt korte og tynne vipper, hadde vert fint om noen som har samme problem kanskje vet om en som er bra?. Gjerne dyre merker også...har ikke helt snsen for de billige mascaraene
En som vet Skrevet 9. november 2005 #2 Skrevet 9. november 2005 Jeg bruker volummaskaraen til Clinique nå, og den er jeg veldig fornøyd med! Den koster heller ikke så mye på strawberrynet!
Gjest Gitte Skrevet 10. november 2005 #3 Skrevet 10. november 2005 Lôreal har en "dobbel" mascara.. Med hvit base, og sort mascara. Husker ikke helt hva den heter, men den er i hvit og gull. Bruker denne selv, og er utrolig fornøyd!! Den klumper ikke og er ganske drøy i bruk. Min absolutte favoritt tror ikke den koster mer enn 149,- på HM.
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2005 #4 Skrevet 10. november 2005 Lôreal har en "dobbel" mascara.. Med hvit base, og sort mascara. Husker ikke helt hva den heter, men den er i hvit og gull. Bruker denne selv, og er utrolig fornøyd!! Den klumper ikke og er ganske drøy i bruk. Min absolutte favoritt tror ikke den koster mer enn 149,- på HM. ← Denne er jeg og veldig fornøyd med. Det hvite underlaget gjør at vippene virker lengre og tykkere. (er et hvitt lag du tar på først, og så et svart lag over)
Melon Skrevet 10. november 2005 #5 Skrevet 10. november 2005 Christian Dior Diorshow Du kan også se på YSL Mascar Volum Effect Foux Cils (med effekt av falske vipper). Det er en volummascara, men noen får også bra med lengde. Lancom Hypnose har jeg også hørt mye bra om.
Gjest Heidipia:)ikke innlogget Skrevet 12. november 2005 #6 Skrevet 12. november 2005 Har ikke prøvd noen av de, så de må jeg teste ut;)....
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #7 Skrevet 12. november 2005 Jeg liker mascaraer som gir lengde best, og har akkurat oppdaget Lash XL fra Estee Lauder, som jeg er kjempefornøyd med. Vippene blir lange og fine, og mascaraen sitter hele dagen uten å drysse. Bestilte billig (under 150) på SN, etter først å ha fått en prøve tilsendt i posten fra Esthetique.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. november 2005 #8 Skrevet 12. november 2005 Jeg liker mascaraer som gir lengde best, og har akkurat oppdaget Lash XL fra Estee Lauder, som jeg er kjempefornøyd med. Vippene blir lange og fine, og mascaraen sitter hele dagen uten å drysse. Bestilte billig (under 150) på SN, etter først å ha fått en prøve tilsendt i posten fra Esthetique. ← Tror vi har samme preferanse på mascara. Jeg liker også at den gir lengde, men er ikke så opptatt av fylde. Har prøvd den nye Kanebo 38 som skal forlenge nå, og liker effekten av den med en gang jeg tar den på, men opplever at den drysser litt fibre, noe som er pyton når en bruker linser. Hvordan er Lash XL å få av? Tror jeg kan tenke meg å prøve den.
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #9 Skrevet 12. november 2005 Jeg bruker bare sånne tofase-fjernere, og Lash XL går greit av med det. Det jeg liker best, er at den sitter så godt uten å drysse. Liker ikke dryss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå