xeno Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Jeg ønsker å reise til Thailand men har aldri vært der, jeg skal ha 2 uker ferie rundt i August/September . Hvordan er reglene når det gjelder karantene ved ankomst til Thailand? Har de fjernet det eller må du gjennom det? Og kan jeg reise med norsk pass uten noen problem eller må jeg ha noe spesilet pass?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_thailand/id2415097/?expand=factbox2859625 Anonymkode: 1f143...b98 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 pass på så du ikke får guttelus fra ladyboysa Anonymkode: 2f631...94f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: pass på så du ikke får guttelus fra ladyboysa Anonymkode: 2f631...94f Du er klar over ar det er mer til Thailand enn Bangkok og Pattaya? Eller er du så sneversynt at du ikke evner å lese deg opp litt før du kommenterer? Du er vel en av de som fordømmer reiser til andre lang også fordi du har sett en eller annen bruker her si noe negativt om reisemålet. Kos deg på Gran Canaria med dine grise rosa overvektige venner på deres neste fylletur. Anonymkode: 483ea...929 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #6 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er klar over ar det er mer til Thailand enn Bangkok og Pattaya? Eller er du så sneversynt at du ikke evner å lese deg opp litt før du kommenterer? Du er vel en av de som fordømmer reiser til andre lang også fordi du har sett en eller annen bruker her si noe negativt om reisemålet. Kos deg på Gran Canaria med dine grise rosa overvektige venner på deres neste fylletur. Anonymkode: 483ea...929 Hmm. Jeg var i en liten ukjent by i Thailand og gikk i sentrum og der ropte damene og ladyboysa hello sexy man. Ikke bare i BKK og Pattaya dette skjer. Anonymkode: 2f385...db0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #7 Skrevet 27. mai 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hmm. Jeg var i en liten ukjent by i Thailand og gikk i sentrum og der ropte damene og ladyboysa hello sexy man. Ikke bare i BKK og Pattaya dette skjer. Anonymkode: 2f385...db0 Sexy man? Da tror jeg de har trollet deg. Takket ja til tilbudet? Nei? Så bra, det viser jo at ikke all reiser ned for å få litt sykdom på spydet. Takket du ja? Vel, det får du ta på egen kappe. Ikke noe som tilsier at alle single menn som reise til Thailand er der for å kjøpe sex. Mange av oss er der for en lengre periode og besøker provinser som ikke er de kjente turistfellene. Sexy man? Jeg ler. Håper du ikke tok det som et kompliment for dere nede hadde de ropt «sexy man» etter både Trump og en Japansk sumobryter. Anonymkode: 483ea...929
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #8 Skrevet 28. mai 2022 Du må lese om evt coronaregler på thailandske myndigheters sider. De kan endre seg fra måned til måned, men jeg tror det stort sett er åpent nå. Vi var der i desember/januar med restriksjoner. Det er mange fine steder i Thailand. Masse fine øyer, mange fine strandsteder i Phuket, Bangkok er en svær kokende by. Ville reist litt rundt om jeg var deg. De er vennlige i Thailand og det er enkelt å komme seg rundt. Du trenger ikke visum hvis du er der mindre enn 30 (tror jeg) dager. Da holder det med norsk pass. Anonymkode: 960c0...337
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #9 Skrevet 28. mai 2022 Sjekk innreiseregler i god tid. Var der i mars og det var ganske omfattende. Krevde en del dokumentasjon som tok tid. Sikkert enklere nå. God tur! Anonymkode: bb326...794
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #10 Skrevet 28. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 27.5.2022 den 14.33): Sexy man? Da tror jeg de har trollet deg. Takket ja til tilbudet? Nei? Så bra, det viser jo at ikke all reiser ned for å få litt sykdom på spydet. Takket du ja? Vel, det får du ta på egen kappe. Ikke noe som tilsier at alle single menn som reise til Thailand er der for å kjøpe sex. Mange av oss er der for en lengre periode og besøker provinser som ikke er de kjente turistfellene. Sexy man? Jeg ler. Håper du ikke tok det som et kompliment for dere nede hadde de ropt «sexy man» etter både Trump og en Japansk sumobryter. Anonymkode: 483ea...929 Tok det som et kompliment ja. En mnd i Thailand er en selvtillitsboost uten like. Masse damer der som roper at jeg er sexy. Sex? Nei. Kun aktuelt med sex om det er kjærlighet. Anonymkode: 2f385...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå