Gå til innhold

Ser menn klager på at kun de kjekkeste får matcher på Tinder, hvorfor fjerner de match med meg da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og matcher ikke med så mange på Tinder. Hvis jeg matcher med de kjekkeste ser jeg at de skriver, for de er ofte ute etter en ting. Hvis jeg matcher med en mann som ser skikkelig koselig ut, og mer normalt utseende slik jeg vil ha, så fjerner de alltid matchen med en gang før jeg rekker å skrive til de en gang. 

Jeg er en helt normal dame som ønsker en snill og koselig mann, men hvorfor fjerner de matchen hele tiden. Ser menn ofte klager her på at alle damer kun ønsker de kjekkeste slik at de ikke får noen matcher, men de fjerner meg jo bare uten å gi meg mulighet til å ta kontakt?? Er det sånn at menn kun vil ha de peneste også?

Jeg har ikke noe i profilen min som tyder på at jeg er ute etter kun en ting heller. Hva kan jeg gjøre for å få de normale til å ville ha kontakt med meg?

Anonymkode: bb8f4...486

• Liker 5
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok fordi mange menn sveiper det meste til høyre og så sorterer de etterpå. 

Anonymkode: 6f744...a53

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du sier at du er normal, hva legger du i det? 

Anonymkode: e633a...f23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke at det er så enkelt som at alle damer ønsker seg de kjekkeste og de normale mennene får ingen matcher eller hva nå enn som er mantraet til menn her inne. Mange trykker liker på mange eller alle og så sorterer de etterpå, men jeg tror også at de normale mennene har sine preferanser og plukker ut fra det.

Men man skal ikke anta at de man får matcher faktisk er interessert i deg for slik er det ikke. Det er en liten andel som er genuint interessert i deg om du ikke er veldig pen. Utseendet er tross alt det viktigste på Tinder og det man ser først.

Anonymkode: 5dd15...c0e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når du sier at du er normal, hva legger du i det? 

Jeg mener at jeg ser helt gjennomsnittlig ut. Ikke av de aller peneste 10er damene, men ser da bra ut fordi. Ikke overvektig. Ønsker meg heller ikke den kjekkeste hunken som ikke er min type, men ser jo at det kun er de jeg har mulighet å ha kontakt med, siden de gjennomsnittlige mennene bare fjerner matchen min kun etter å ha dømt meg etter bildene mine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg er kvinne og matcher ikke med så mange på Tinder. Hvis jeg matcher med de kjekkeste ser jeg at de skriver, for de er ofte ute etter en ting. Hvis jeg matcher med en mann som ser skikkelig koselig ut, og mer normalt utseende slik jeg vil ha, så fjerner de alltid matchen med en gang før jeg rekker å skrive til de en gang. 

Jeg er en helt normal dame som ønsker en snill og koselig mann, men hvorfor fjerner de matchen hele tiden. Ser menn ofte klager her på at alle damer kun ønsker de kjekkeste slik at de ikke får noen matcher, men de fjerner meg jo bare uten å gi meg mulighet til å ta kontakt?? Er det sånn at menn kun vil ha de peneste også?

Jeg har ikke noe i profilen min som tyder på at jeg er ute etter kun en ting heller. Hva kan jeg gjøre for å få de normale til å ville ha kontakt med meg?

Seriøst? Sier du at menn vil ha de deiligste damene og at de ikke er veldedighetssentraler på lik linje med NAV????? 

Du må skrive i Tinderprofilen din at du har KRAV på de kjekke mennene der, og at hvis de avviser deg hyrer du advokat, samt at de får en saftig politianmeldelse på seg. Hallo, du har jo behov, ikke sant?

Kjekke menn må skjerpe seg!! grrrr. Frekke kjekkaser, hvordan våger de å være så fantastisk deilige. Burde vært ulovlig, bare er på Tinder for å friste oss ... Og så sier de nei til oss. :cry3: De sier ikke nei engang, de bare forsvinner fra skjermen... :grine:

Ååh, hvordan skal vi takle denne urettferdigheten.. :trist:

Anonymkode: 84b77...c0b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Seriøst? Sier du at menn vil ha de deiligste damene og at de ikke er veldedighetssentraler på lik linje med NAV????? 

Du må skrive i Tinderprofilen din at du har KRAV på de kjekke mennene der, og at hvis de avviser deg hyrer du advokat, samt at de får en saftig politianmeldelse på seg. Hallo, du har jo behov, ikke sant?

Kjekke menn må skjerpe seg!! grrrr. Frekke kjekkaser, hvordan våger de å være så fantastisk deilige. Burde vært ulovlig, bare er på Tinder for å friste oss ... Og så sier de nei til oss. :cry3: De sier ikke nei engang, de bare forsvinner fra skjermen... :grine:

Ååh, hvordan skal vi takle denne urettferdigheten.. :trist:

Anonymkode: 84b77...c0b

Tror du må lese en gang til. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke de kjekke mennene jeg vil ha, men det er de som tar kontakt. Jeg vil ha de normale gjennomsnittlige mennene, men de vil tydeligvis ikke ha kontakt med en gjennomsnittlig kvinne. Det som er problemet.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enn om jeg hadde fått en krone for hvert minutt brukt til å analysere andres adferd på Tinder? 

Jeg tror det beste er å skifte beite. Prøve andre nettsteder, eller gå organisk. 

Anonymkode: a22ac...020

Skrevet

Gjennomsnittlige menn har ofte et urealistisk syn på seg selv. De tenker nok litt for høyt om seg selv. Og så håper de på napp hos over sitt eget nivå. Hvis de får match med kvinner som matcher eget utseende, så blir de nok litt for mye påminnet om sin egen gjennomsnittlighet - og det blir de skremt av. Så da fjerner de matchen. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme her. Har slettet tinder for flere måneder siden.  Funker ikke for meg. Fikk og sjelden match og ingen skrev eller svarte og unmatchet før jeg rakk lg si hei. Håpløst

Anonymkode: f7217...177

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er nok fordi mange menn sveiper det meste til høyre og så sorterer de etterpå. 

Dette dessverre! ☝️

Hadde en samtale med en kompis om dette, etter han fikk en match han ikke likte. Han sveiper rett og slett alt over middels utseende og sorterer basert på matcher. Dermed får jenter match med han og blir fjernet etter en vurdering.

Konklusjonen min (som ikke deltar på online dating) er at menn sveiper på "alt", kvinner på "ingenting". Høres ut som en oppskrift som gir suksess? 🤦‍♂️

Anonymkode: cc645...7ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ser menn klager på at kun de kjekkeste får matcher på Tinder, hvorfor fjerner de match med meg da?

Hvordan vet du at det er de samme som klager på kun de kjekkeste får matcher, som de som matcher med deg, og fjerner matchen? 

Anonymkode: b15ce...eeb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Konklusjonen min (som ikke deltar på online dating) er at menn sveiper på "alt", kvinner på "ingenting". Høres ut som en oppskrift som gir suksess? 🤦‍♂️

Anonymkode: cc645...7ae

Nei, og det høres heller ikke korrekt ut. Kvinner gjør det samme med meg, så tviler på at dette er noe som gjelder kun det ene kjønnet.

Anonymkode: b15ce...eeb

• Liker 2
Skrevet

Etter å ha lest litt i de utallige Tinder-trådene her, er jeg overbevist om at det Tindergreiene ikke kan matche en normal måte å ta kontakt med hverandre på.

Virker som om dating og å treffe noen bare har blitt mer komplisert med Tider enn hva det var uten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (6 minutter siden):

Etter å ha lest litt i de utallige Tinder-trådene her, er jeg overbevist om at det Tindergreiene ikke kan matche en normal måte å ta kontakt med hverandre på.

Virker som om dating og å treffe noen bare har blitt mer komplisert med Tider enn hva det var uten.

nettdating fungerte ganske godt i starten 2008-2013, men nå virker det som at det har gått ganske til hode på folk og det fungerer ikke lenger.

Anonymkode: 41d78...40b

AnonymBruker
Skrevet
SmuleSMitt skrev (3 timer siden):

Gjennomsnittlige menn har ofte et urealistisk syn på seg selv. De tenker nok litt for høyt om seg selv. Og så håper de på napp hos over sitt eget nivå. Hvis de får match med kvinner som matcher eget utseende, så blir de nok litt for mye påminnet om sin egen gjennomsnittlighet - og det blir de skremt av. Så da fjerner de matchen. 

Vel i følge NRK ønsker menn å matche med rundt 50 %, mens kvinner bare 4 %. Så er nok kvinner som er mest opptatt av utseende og er urealistiske 

Anonymkode: edf93...79d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn er sjanseløse på tinder, du sveiper jo tydeligvis høyre på de mennene som alle andre vil ha, og som tydeligvis ikke vil ha deg. Passiv aggressiv offerrolle hjelper deg ingenting.

Absolutt alle damer sier at de ikke sveiper høyre på "de kjekkeste", men all statistikk viser jo tydelig at alle vil ha de samme mennene. Type store, maskuline menn. Gjerne kraftig bygd, store hender etc.

Det er så enkelt som at du ikke har krav på menn, de skylder deg ingenting. Gå videre og prøv det på noen andre i stedet 

Anonymkode: dbfa2...c16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke de kjekke mennene jeg vil ha, men det er de som tar kontakt. Jeg vil ha de normale gjennomsnittlige mennene, men de vil tydeligvis ikke ha kontakt med en gjennomsnittlig kvinne. Det som er problemet.

Hvor gammel er du? Det er en mismatch her et sted. 

Enhver normal kvinne her inne kan bekrefte at man får utallige matcher med menn som vil møtes. Hundrevis og tusenvis. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Kleint å konstant referere til sex som "kun ute etter en ting".

Anonymkode: a32c0...266

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...