AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Kjenner dere menn at dama kniper igjen under sex? Kjennes det hvis dama aldri har gjort noen knipeøvelser og ikke er vant til å knipe? Anonymkode: 73c0c...78f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Hun klemmer og nærmest skyver kølla ut når hun kommer. Heldigvis er jeg lang og tjukk, så hun melker meg bare på den innerste 3.delen. En kort liten penis ville nok merket det mer, da skjeden og treffer disse penisene sine følsomme områder mer da kegelmuskelen ligger i området der hode og ytterste del underside er. Kanskje derfor det er hold i sexologers påstand om at menn med små har lavere utholdenhet? Jeg er ikke rett utstyrt til å gi svar på hvorfor tiden på samleier er som det er. Slappe damer har jeg lite erfaring med. Min penis er i volum 3x snittet, så de er mer normalt med motsatte utfordringer. For kvinnene. . Anonymkode: 41836...91f
Resignert Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Jeg merker fint lite til noe kniping, men jeg er jo heller ikke like bra utrustet som "forrige taler" Fruen er nok litt for bedagelig anlagt til å bedrive knipeøvelser, og har vel også ei romslig ei fra naturens side. Men vi knuller da likevel litt innimellom. 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Jeg er temmelig på snittet, og kjenner godt hvis hun driver med bevisst kniping. Eksen var god på det. Mye øvelse før fødsel, gjorde det lett å hente seg inn etterpå. Kanskje var det min litt tynne som motiverte henne? Det gagnet oss begge i hvertfall. Anonymkode: 634a9...4d3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er temmelig på snittet, og kjenner godt hvis hun driver med bevisst kniping. Eksen var god på det. Mye øvelse før fødsel, gjorde det lett å hente seg inn etterpå. Kanskje var det min litt tynne som motiverte henne? Det gagnet oss begge i hvertfall. Anonymkode: 634a9...4d3 Hva menes med på snittet? 12cm? Anonymkode: 775ad...f00
911 Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva menes med på snittet? 12cm? Anonymkode: 775ad...f00 Gjennomsnittet på en erigert penis er ca. 13,5 cm i lengde og 11,5 cm i omkrets. Det er gjort mange relativt seriøse undersøkelser på dette så betviler ikke at dette kan stemme. Alt mellom 10-15 cm lengde kan nok kalles en gjennomsnittlig penis vil jeg tro. Men til HI så kjenner jeg godt når hun kniper ja, og har også en helt normal penis, kanskje litt over gjennomsnittet. Endret 26. mai 2022 av 911 3
Majer Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 Det varierer hvor mye jeg kjenner det. Noen har trent opp musklene mer enn andre. Vet ikke om lengden eller tykkelsen på penis har noe særlig å si. Tviler egentlig på det. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva menes med på snittet? 12cm? Anonymkode: 775ad...f00 På tykkelsen ja. Jeg får tredd dorullen ca midt ned på. Lengden er noen cm mer. Ikke noe å være engstelig for. Jeg har hatt flere sexpartnere, og alle har kommet tilbake for mer. Analsex er heller ikke så skremmende med en normaltynn. Anonymkode: 634a9...4d3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #9 Skrevet 26. mai 2022 Hvis hun har trengt bekkenbunnen så kjenner jeg det godt. Deilig rett og slett. Personlig liker jeg best at hun klemmer når jeg er på tur ut, ikke inn. Anonymkode: 2c616...7ef 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #10 Skrevet 26. mai 2022 911 skrev (9 minutter siden): . Alt mellom 10-15 cm lengde kan nok kalles en gjennomsnittlig Nå er vi over på statistikk. Et gjennomsnitt er et gjennomsnitt, og således et fast tall. Så kan du snakke om normalfordeling og prosenter, og alt det der. Anonymkode: 634a9...4d3 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #11 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): På tykkelsen ja. Jeg får tredd dorullen ca midt ned på. Lengden er noen cm mer. Ikke noe å være engstelig for. Jeg har hatt flere sexpartnere, og alle har kommet tilbake for mer. Analsex er heller ikke så skremmende med en normaltynn. Anonymkode: 634a9...4d3 skjønner, jeg har 16cm og passerte dorull testen 😂👍 Anonymkode: 775ad...f00
Katten.2.0 Skrevet 26. mai 2022 #12 Skrevet 26. mai 2022 Kjenner det meget godt. Er noe jeg setter stor pris på. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #13 Skrevet 26. mai 2022 Resignert skrev (1 time siden): Jeg merker fint lite til noe kniping, men jeg er jo heller ikke like bra utrustet som "forrige taler" Fruen er nok litt for bedagelig anlagt til å bedrive knipeøvelser, og har vel også ei romslig ei fra naturens side. Men vi knuller da likevel litt innimellom. Herlig😂 Anonymkode: 9b161...a28
Gjest Drigo Skrevet 26. mai 2022 #14 Skrevet 26. mai 2022 Fruen er mester på kniping, og jeg kjenner det godt. Hun bruker gjerne å starte med kniping for å god kontakt, eller trene med penis inne. Deilig å kjenne kniping (nappingen) rundt penishode. Tror det er en fordel for gode orgasmer for begge parter.
Hulderen Skrevet 26. mai 2022 #15 Skrevet 26. mai 2022 (endret) Min mann kjenner det godt når jeg kniper. Han ber meg ofte om å knipe bevisst. Knipingen min har aldri dyttet ut penisen hans. Knipingen er viktig for min egen orgasme, jeg kniper alltid når jeg kommer, ubevisst. Endret 27. mai 2022 av Hulderen 1 1
Gjest Anonymus51 Skrevet 26. mai 2022 #16 Skrevet 26. mai 2022 Jeg kjenner veldig lite når hun kniper. Tror ikke hun har spesielt lite muskler, men jeg kjenner nesten ingenting. Har heller ikke kjent mye med andre tidligere damer.
Bamseklemmer Skrevet 27. mai 2022 #17 Skrevet 27. mai 2022 Latterlig å tro at ikke kvinner har muskler nedi der, hvordan skulle hun da holde igjen tissestrålen? og hadde hun ikke hatt muskler, har hun heller ikke kjent orgasmen. Det er igrunn nok at hun hoster kraftig, så kan pikken bli presset ut.. Så absolutt kjenner jeg knipingen, men jeg er jo heller ikke følelsesløs nedi der. Jo sterkere dama kniper, jo sterkere orgasmer kan hun få. Ikke pga knipingen under sex, men av veltrente muskler som gir sterkere sammentrekninger. Det samme er det for menn.. jeg ser stjerner hver bidige orgasme, og orgasmene varer mye lengre. Så sexen blir bare bedre og bedre jo mere jeg trener på knipeøvelser. At kvinner blir utvidet innvendig og trangere i åpningen, er bare så naturlig og sann fakta. Da vet jeg iallefall at hun er kåt og våt nok, så det er ingen grunn til skepsis av å være vid.. Dette er biologisk forklart🤗
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #18 Skrevet 27. mai 2022 Hmm.. Eneste gangen jeg har kjent det knipe rundt penis var når jeg hadde sex med et par damer fra Thailand + ei fra Vietnam. Anonymkode: 42a8a...47e 1
Hulderen Skrevet 27. mai 2022 #19 Skrevet 27. mai 2022 Bamseklemmer skrev (24 minutter siden): Latterlig å tro at ikke kvinner har muskler nedi der, hvordan skulle hun da holde igjen tissestrålen? og hadde hun ikke hatt muskler, har hun heller ikke kjent orgasmen. Det er igrunn nok at hun hoster kraftig, så kan pikken bli presset ut.. Så absolutt kjenner jeg knipingen, men jeg er jo heller ikke følelsesløs nedi der. Jo sterkere dama kniper, jo sterkere orgasmer kan hun få. Ikke pga knipingen under sex, men av veltrente muskler som gir sterkere sammentrekninger. Det samme er det for menn.. jeg ser stjerner hver bidige orgasme, og orgasmene varer mye lengre. Så sexen blir bare bedre og bedre jo mere jeg trener på knipeøvelser. At kvinner blir utvidet innvendig og trangere i åpningen, er bare så naturlig og sann fakta. Da vet jeg iallefall at hun er kåt og våt nok, så det er ingen grunn til skepsis av å være vid.. Dette er biologisk forklart🤗 Jeg blir stadig overrasket over at du mener å sitte på fasiten til kvinners seksualitet. Så jeg kan informere om at jeg kan få orgasmer ved å knipe under sex, uten noen annen stimulering. 1 3
Bamseklemmer Skrevet 27. mai 2022 #20 Skrevet 27. mai 2022 Hulderen skrev (11 minutter siden): Jeg blir stadig overrasket over at du mener å sitte på fasiten til kvinners seksualitet. Så jeg kan informere om at jeg kan få orgasmer ved å knipe under sex, uten noen annen stimulering. Du misforstår jo hva jeg skriver.. jeg skrev ikke noe om dem som kan oppnå knipe-orgasme? var det derfor du reagerte slik? Jeg sitter ikke på noe fasit, jeg forklarer ting biologisk og det mange sexloger skriver om. Jeg kan også komme av bare kniping under sex, så det er ikke så overraskende. Jeg kan også komme alene bare av kniping. Dette er en ren treningssak, så de som ikke tror meg, dømmer meg også for feil info.. Stort sett alt kan trenes! Men uten et lite smilefjes, skjønner jeg også hvorfor jeg blir dømt av Janteloven😅 Hvorfor tror du ikke at jeg kan mine saker? Jeg har over 35 års erfaring, med mange forskjellige kvinner.. Og jeg prater med kvinner, jeg har lest hundrevis av bøker om biologi, orgasmer, squirting, sex og tips.. som gjør sexen og forståelsen av kvinner mye bedre. Men jeg er ingen ekspert, vi kan alle bli bedre av lærdom.. men vi blir aldri utlært🤗 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå