AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Hei! Jeg og kjæresten min har vært sammen i nærmere 1,5 år. Den siste tiden har han hatt mye mindre lyst på meg enn tidligere. Jeg vet jo at det er vanlig å ha mer lyst på sex tidlig i et forhold, men jeg synes det er kjipt å være i et forhold hvor man bare har sex en gang i uka. Det gjør at jeg føler meg uattraktiv, og jeg blir lei meg. Jeg vet dessuten at han onanerer flere gnager i løpet av uka, som selvsagt skal være lov, men det føles litt kjipt når han ikke vil ha sex så ofte. Hvordan er det best å håndtere dette? Ta initiativ slik at vi faktisk får ligget innimellom? La være å ta initiativ slik at han ikke føler seg presset? Snakke om det (hvordan ta det opp i så fall?)? Han har den siste tiden vært stressa pga travel periode på jobb, som er over om en ukes tid. Bør jeg vente og se om ting blir bedre etter den travle perioden, og så eventuelt ta det opp etter det? Anonymkode: a304c...3e6
McMary Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Snakke om det. Et forhold hvor man ikke kan fortelle partner om hvordan man har det og hva man er lei seg for, blir ikke nært og godt. Ta det opp når dere har en rolig stund, fortell hva du føler rundt det at sex er så sjelden og spør hva han tenker om det. Kom for all del ikke med anklager eller at «alle andre gjør sånn og sånn». Bare rett frem hva som skjer og hva du føler. Forhåpentligvis har du valgt en mann som ønsker at du har det bra og tar dine følelser på alvor. Kanskje han har noen problemer for tiden som han har syns vært vanskelig å ta opp. Kanskje kommer dere nærmere hverandre etter samtalen. Hør om han vil at du skal ta mer eller mindre initiativ, bare han som vet hva som vil hjelpe. Alle menn er forskjellig selv om KG får det til å virke som noe annet innimellom. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå