Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 6 uker post partum men jeg ser vel fortsatt ut som jeg er 4-5 mnd gravid, har fortsatt litt mage. Resten av kroppen min ser normal ut og jeg har bare ca 3kg før jeg er tilbake til startvekta mi, så kiloene ser ut til å ligge på magen. Jeg stresser ikke med disse kiloene, det har jo ikke gått lang tid i det hele tatt MEN jeg er så innmari lei av å gå i tights! Jeg bruker fortsatt gravidtights da jeg tok KS og disse er veldig behagelig, men Gud så lei jeg er av den looken.

Jeg vurderer å kjøpe et par billige normale jeans en str opp som jeg kan bruke til jeg mister de siste kiloene, noen som har gjort det samme? Eller hva brukte dere etter fødsel for å føle dere litt mer normal? 

Anonymkode: 2f5c9...8bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte gravidbuksene til jeg begynte på jobb igjen jeg :ler: Synes de var så behagelige.. Men det svarte ikke på ditt spm. Sorry. 

Anonymkode: 6eb7b...042

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Følte meg ikke normal igjen før ungen var nesten 1år. Først da fikk jeg på meg mine normale jeans, og det skjedde IKKE av seg selv. Trening og strengt kosthold måtte til. 

Anonymkode: 7a7e1...c13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Følte meg ikke normal igjen før ungen var nesten 1år. Først da fikk jeg på meg mine normale jeans, og det skjedde IKKE av seg selv. Trening og strengt kosthold måtte til. 

Men jeg gikk opp nesten 20kg i graviditeten også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte treningstights, gravidbuksene datt av meg rett etterpå, selvom jeg hadde litt mage. Det sammen med yogabuksene fra Cubus de første ukene. Brukte gamle (store) jeans ganske raskt etter fødsel, men jeg gikk bare opp 7 kg (10, siden jeg gikk ned 3 først), så var nede på startvekt med en gang, hadde 20+ kg for mye som utgangspunkt. 

Men, jeg har ikke tatt ks, så er ikke sikkert jeg hadde kunne gjort det samme om jeg måtte det.

Anonymkode: 948f0...d16

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok keisersnitt for et par uker siden. La knapt på meg i graviditeten (er overvektig og skulle derfor heller ikke legge på meg noe særlig), så det er ikke helt samme situasjon – men syns det er utrolig digg å være tilbake i vanlige klær igjen. Bruker dongeribukser som var litt store i utgangspunktet, og som jeg derfor kunne bruke ganske langt uti graviditeten. De presser/strammer derfor ikke noe på magen og operasjonssåret, men er fremdeles helt vanlige bukser med høyt liv som jeg kan bruke relativt korte topper til, eller ha t-skjorta i buksa (som er den type antrekk jeg liker best å gå med). Det å kunne gå med vanlige klær gjør at jeg føler meg vel, og jeg er skikkelig glad for å kunne pakke bort tights, selebukse og lange topper. Så jeg vil helt klart anbefale deg å kjøpe det som for deg er vanlige bukser, men i en størrelse som føles behagelig å ha på. Det spiller jo ikke noen rolle hvilken størrelse det står på lappen i buksa om den sitter fint og behagelig på kroppen.

Anonymkode: d2083...f4e

AnonymBruker
Skrevet

Brukte 4 år på å få flat mage igjen. Og det skjedde ikke før jeg begynte å trene styrke og la om kostholdet. Spiser fortsatt noe søtt på lørdager. Men det var ikke før jeg hadde en 3-åring at jeg begynte med trening og sunt kosthold. Før det dret jeg i alt, var lat og spiste masse kake og snop 🙈

Anonymkode: 26b2a...ef3

Skrevet

Kjøp deg noen rimelige bukser som passer nå, kan ta en del måneder til ett år før du kanskje er tilbake til de klærne du brukte før.

Hadde du ingen mellombukse fra du brukte vanlige bukser og til du begynte å bruke gravidbukser, tights. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte noen jeans på hm i større størrelse som jeg brukte ganske lenge etter fødsel. Det tar jo litt tid før magen passer i gamle bukser. Jeg har fortsatt litt mage etter 13 mnd. 

Anonymkode: e21ad...e90

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte billige strech-jeans i en størrelse større etter å ha brukt gravidbuksene i en måneds tid. 

Anonymkode: 2afb4...928

AnonymBruker
Skrevet

Spratt raskt tilbake etter første, men med nr to gjorde jeg ikke det, og jeg spiste i tillegg mye søtt fordi jeg hadde så ekstremt søtsug. Han er ett år nå og jeg har begynt på diett 🙃 jeg gikk opp 20 kg med begge to. 

Anonymkode: 17204...7ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spratt raskt tilbake etter første, men med nr to gjorde jeg ikke det, og jeg spiste i tillegg mye søtt fordi jeg hadde så ekstremt søtsug. Han er ett år nå og jeg har begynt på diett 🙃 jeg gikk opp 20 kg med begge to. 

Hvor mange år er det mellom dem?

Anonymkode: 77ef4...62e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ganske raskt tilbake til startvekt, men kroppen hadde endret seg. Jeg synes de gamle buksene ikke sitter godt lenger. Ville definitivt kjøpt et par som passer nå.

Føttene mine har også vokst en hel størrelse 🙉

Anonymkode: 4ed8a...88c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor mange år er det mellom dem?

Anonymkode: 77ef4...62e

4 😊 

• Liker 1
Skrevet

Jeg la egentlig ut gravidjeansene mine for salg på finn, men ombestemte meg og bruker dem heller selv til jeg passer mine gamle 🙂 ble gal av tights og joggebukser. Er 4 mnd siden fødsel da så de er jo litt store, men de er så behagelige på magen, bare bretter ned det høye livet så det blir som et tøy-belte 😅 også en lang genser til som dekker det. Jeg føler det gir en bedre look enn alternativet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte meg noen vanlige bukser i en str eller to større enn jeg hadde før graviditet på Tise! Mellombukser 😄 brukte dem et par måneder. 6 mnd etter fødsel passer alle klærne mine igjen.

Anonymkode: 5551b...ab8

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Da skal jeg slå til med to par jeans i en str større. Gleder meg til å bruke litt normale klær igjen😅 

Så slipper jeg også stresset med å skulle komme inn i de gamle klærne mine da jeg fullammer så kan ikke akkurat slanke meg. 

Anonymkode: 2f5c9...8bf

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke stress. Jeg har en sønn på 3 og er nå 12 kilo mindre enn da jeg ble gravid (la på meg 20 kilo i graviditeten i tillegg) fordi jeg aldri rekker å spise ordentlig og bare løper som en jojo etter treåringen 😅

Anonymkode: 7ca65...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...