Gå til innhold

Menn, hvordan er det for dere å ha sex uten å få orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke så ofte jeg har sex med menn som ikke kommer, men det kan skje om mannen har drukket litt. Da mener jeg ikke at han er helt drita, men at han er i fin form.

Hvordan er det for dere menn å ha sex uten å komme?

Føler dere at sexen ikke var verd det, eller er det godt likevel?

Hva slags følelser kommer opp i deres hode når dere ikke klarer å komme?

Anonymkode: 98f97...687

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Digger det, kan jo holde på i timesvis da. Kan dog føles litt frustrerende å ikke kunne komme selv etter x antall timer.

Anonymkode: e1f9d...81d

AnonymBruker
Skrevet

Kan ha sex i ukesvis uten å sprute

M34

Anonymkode: 0f0c7...b23

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler en lettere panikk hvis jeg merker at jeg ikke kommer i mål under samleie. Enda verre: Hun får også litt panikk og prøver veldig hardt. Det føles ikke bra. Jeg har bare opplevd det et par ganger. 

Det er noe helt annet når man velger å ikke få orgasme. Noen ganger slikker jeg henne bare, og så gjør vi ikke mer. Det er litt pirrende på en måte å kjenne at penisen min er helt desperat i flere timer etterpå, men ikke får det den trenger😅

Anonymkode: 57621...433

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Meningsløst.

Anonymkode: a04a6...7a8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Nå er det ikke så ofte jeg har sex med menn som ikke kommer, men det kan skje om mannen har drukket litt. Da mener jeg ikke at han er helt drita, men at han er i fin form.

Jeg er ikke opptatt av å selv komme egentlig. For meg så er ikke egen orgasme på langt nær det viktigste. Det som virkelig tenner og motiverer meg er partner sin nytelse. Når hun er fornøyd, så er ofte min orgasme ikke så viktig.

Så ja. Om sex er «verdt det» har ingen ting med egen orgasme å gjøre. 

Får ingen spesiell følelse/tanke over ikke å komme. Er rett og slett noe jeg ikke så ofte tenker på når jeg har sex.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2022 den 12.30):

For meg er det minst like viktig a kvinna får orgasme som jeg får. Hvis ikke kvinna får sex så kan jeg bli lei meg. men om jeg ikke får så er det greit. Nå er jeg lit følsom person. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ... ubehagelig vil jeg si. Jeg blir øm i noen timer etter vi er "ferdig".

Anonymkode: e7834...ba3

Skrevet

Så lenge kvinnen får orgasme(r) så er dét nytelse i seg selv for min del, da kan jeg nyte henne lenge/mange ganger uten at jeg selv kommer. Utfordringen er hvis kvinnen har forventninger til å få spruten min og forventningspresset gjør at jeg låser meg, da kan det bli kleint. 

AnonymBruker
Skrevet

Om det er ei dame som er helt latterlig attraktiv så er det helt greit å ikke komme. Man har jo tross alt ligget med noen av kvalitet! Er det med noen som man kun ligger med i mangel på noe annet feks når man drar med noe lavkvalitets fra byen eller kjeder seg på Tinder. Så føles det hele litt bortkasta om man ikke kommer. Kunne man jo likeså godt bare onanert.

Anonymkode: 40880...935

AnonymBruker
Skrevet

Sex/runking uten orgasme føles EKSTREMT frustrerende, merkelig følelse (og irriterende).

Anonymkode: 15e6f...9f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...