AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Damer, når dere får matcher på Tinder, bruker dere å skrive til mannen eller er det mange som kun venter på at mannen skal skrive? Er det forskjell på om du likte han først og han var den som matchet, eller om han likte deg først og du var den som matchet? Anonymkode: d062b...2cc
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 De fleste menn vet at det er forventet at de skal ta kontakt først uavhengig av hvem som swipet høyre sist. Og tror nok også de trives med det. Er de interesserte nok, så tar de kontakt, så det er sjeldent noe poeng i å skrive til en mann som ikke gidder starte en samtale. Anonymkode: 4f0ae...ee0
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Jeg er dame. Forventer nok at mannen skal skrive først, men skriver selv hvis han ikke gjør det. Har datet en i tre måneder nå, jeg skrev først😊 Anonymkode: bd6ef...6a0 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Jeg pleier å sende melding først, men jeg får aldri svar. Så er litt demotiverende og kommer til å føre til at jeg slutter med det. Anonymkode: 6dd63...66e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De fleste menn vet at det er forventet at de skal ta kontakt først uavhengig av hvem som swipet høyre sist. Og tror nok også de trives med det. Er de interesserte nok, så tar de kontakt, så det er sjeldent noe poeng i å skrive til en mann som ikke gidder starte en samtale. Anonymkode: 4f0ae...ee0 Det går vel litt på at kvinner kanskje er mer rigide på utseendemessige preferanser, liksom små detaljer som kan være dealbreakere. Anonymkode: 4f0ae...ee0 1
anonymbruker2312 Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 Jeg personlig liker når mannen først tar kontakt, jeg har vel selv aldri kontaktet en mann først. Men har hørt flere tilfeller hvor jenter har tatt kontakten først, og endt opp i et forhold med vedkommende. Så det er ikke noe "farlig" eller "tabu" at jenter tar først kontakt. Alt med måte tenker jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå