AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Del Skrevet 26. mai 2022 Har investert i Mac, og trenger et godt og billig skriveprogram som retter skrivefeil. Noen anbefalinger ? Anonymkode: a75a8...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 26. mai 2022 #2 Del Skrevet 26. mai 2022 LibreOffice og OpenOffice er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 26. mai 2022 #3 Del Skrevet 26. mai 2022 Anbefaler OpenOffice på det varmeste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Del Skrevet 26. mai 2022 Google drive med grammarly plugin i chrome Anonymkode: efb8c...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Del Skrevet 26. mai 2022 Jeg bruker Word. Anonymkode: 99dbb...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 26. mai 2022 #6 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg bruker Word. Anonymkode: 99dbb...ccc Det er enormt tungt å jobbe med for min Mac 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Del Skrevet 26. mai 2022 2 minutter siden, vafle said: Det er enormt tungt å jobbe med for min Mac 😏 Da har du en rar eller puslete mac. Jeg bruker daglig officepakken på mac-en, uten problemer, side om side med tyngre programmer som visual studio. Jeg anbefaler word som skriveprogram, usikker på hvor mye det koster nå, tror jeg selv betaler noen hundrelapper i året for en pakke som også gir 1tb onedrive mm. Anonymkode: 7f92b...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 26. mai 2022 #8 Del Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da har du en rar eller puslete mac. Jeg bruker daglig officepakken på mac-en, uten problemer, side om side med tyngre programmer som visual studio. Jeg anbefaler word som skriveprogram, usikker på hvor mye det koster nå, tror jeg selv betaler noen hundrelapper i året for en pakke som også gir 1tb onedrive mm. Anonymkode: 7f92b...d85 Jobber med Adobe-pakken, og maskinen går i kne om jeg skulle velge å åpne et Word eller Excel-dokument 🤮 open office derimot 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #9 Del Skrevet 27. mai 2022 Hva er galt med Pages? Hilsen hun som ikke har peiling Anonymkode: 0be16...9fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #10 Del Skrevet 27. mai 2022 Kan varmt anbefale WordPerfect. Anonymkode: 16a28...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 27. mai 2022 #11 Del Skrevet 27. mai 2022 Det kommer helt an på hva du skal bruke det til tenker jeg. Skal du bruke det til studienotater? Da bør du 100% gå for Notion. Denne programvaren får du gratis om du registrerer deg med studiemail. Altså, elsket den mens jeg var student. Skal du skrive helt dagligdagse ting så holder vel pages i massevis. Skal du skrive studieoppgaver - ja da ville jeg enten gått for google docs eller faktisk investert i word (og de fleste universiteteter tror jeg tilby office-pakken gratis) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå