AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Jeg er en dame i slutten av 30 årene med to små barn, så jeg er tydeligvis ikke særlig attraktiv og har blitt veggpynt på tinder. Har i løpet av tiden opplevd mye rart fra menn som starter samtalen med feks "så, hvor lenge må jeg chatte med deg før vi kan møtes på en en øl?" Eller veldig tidlig spørsmål om hvorfor jeg er alene med barn med hentydning om at jeg ble gnien på musa eller andre nedlatende mulige grunner til at min eks skulle gå fra meg, uten at jeg har sagt noen ting om hvem som gikk fra hvem. Nå har jeg matchet med en ny fyr som starter samtalen med "håper ikke du liker selvsentrerte, overfladiske douchbags". Jeg skjønner ikke hvordan dette skal åpne en hyggelig samtale og får passiv agressive og nedlatende vibber av dette. Har jeg blitt alt for hårsår? Anonymkode: 34b2d...d2e 4 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Så forutinntatte de er da😳 Man vil jo ha noen som er nysgjerrige på hvem du er og åpne for å lære deg å kjenne, ikke sånn der "håper du motbeviser det forutinntatte inntrykket jeg har av deg". Teit. Anonymkode: 971a6...edb 8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Nei, mannfolka har blitt bitre. Anonymkode: c2988...c18 20
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Skulle til å si at du får matche med meg isteden, men jeg er nok dessverre så dypt begravd i Tinder-køen at man neppe får sveipa så langt noen gang. 😆 Passiv-aggressivitet er skikkelig ulekkert, ser noen kvinner som har veldig negative profiltekster også. Anonymkode: 975e6...0b9 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle til å si at du får matche med meg isteden, men jeg er nok dessverre så dypt begravd i Tinder-køen at man neppe får sveipa så langtx noen gang. 😆 Passiv-aggressivitet er skikkelig ulekkert, ser noen kvinner som har veldig negative profiltekster også. Anonymkode: 975e6...0b9 Og dette er ikke passivt-aggressivt? Anonymkode: 04dae...ad4 17 3
anonymbruker2312 Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 Har opplevd i det siste selv at flere mannfolk har blitt ganske så "aggressive" og bitre - ikke i den forstand av at de er fysiske - men psykisk. Tror nok det kommer av at de er lei kvinner som er lei av menn.. Er jo nesten blitt en trend nå å "hate menn" for tiden, og dette får de med seg (noe de burde, hihi). Slike menn som starter en slik samtale med deg bør du ikke svare en gang, de viser tross alt frem personligheten sin med en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): gnien på musa 🤣 Anonymkode: 52d5d...96f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 Jeg synes ikke du høres hårsår ut. Det virker heller som du har en sunn og naturlig skepsis og godt utviklet selvrespekt. Anonymkode: 50ac9...b52 12
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #9 Skrevet 26. mai 2022 Den første kommentaren om å ta en øl raskt, den synes jeg var fin, og den hadde jeg likt veldig godt. Hva er galt med den? hvorfor du er alene med barn er vel også et helt innafor spørsmål. Hva konkret sier de som får deg til å tolke alt negativt? Mye er jo bare samtalestartere, det handler om å forsøke å bli kjent med noen. Jeg kunne også spurt om hvorfor det ble slutt med noen sin x, hva man får til svar reflekterer hvem personen er. Legger man all skyld på x’en er det no go for meg (viser at man ikke tar ansvar selv, kan være selvsentrert, og lite reflektert). jeg er selv kvinne og var alene med to barn og opplevde det ikke slik du beskriver da jeg var på tinder, men det er noen år siden. Som sagt; «hvor lenge må vi prate før vi kan møtes» er en veldig innafor åpning for min del. Jeg er ikke selv interessert i å chatte i mange måneder uten at det fører noen vei, det er gjennom et fysisk møte man får kjent på kjemien Anonymkode: 9dd4d...df7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #10 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og dette er ikke passivt-aggressivt? Anonymkode: 04dae...ad4 Dette er jo ikke passivt aggressivt, av en mann som aldri har fått en match? Det er jo først den dagen han får match, og drar det frem mot henne, som har måttet bla så langt ned i bunken. Det er jo dessverre lett å bli bitter, enten du er lei av avvisning, eller lei av gratis kuk. Så skal du plutselig være på ditt beste igjen, ved neste match. Skal du få gode samtaler på datingapper, så må du treffe folk med det samme de har registrert seg. Gjengangerne har sluttet å være hyggelige, for flere år siden. Anonymkode: 48d89...c60 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #11 Skrevet 26. mai 2022 Mange av oss er nok lei av evige chatter som koker bort i kålen, ghosting, seriedatere, paralelldatere alltid på jakt etter en bedre etc. Jeg er i allefall det, og lei av å hele tiden måtte ta initiativet. Nå gidder jeg ikke mer, og jeg merker jeg både svarer annerledes og tar initiativet annerledes nå. Matchen skal komme med en rimelig bra pick-up Line om jeg skal gidde noe nå. M51. Anonymkode: 1e9bc...493 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #12 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange av oss er nok lei av evige chatter som koker bort i kålen, ghosting, seriedatere, paralelldatere alltid på jakt etter en bedre etc. Jeg er i allefall det, og lei av å hele tiden måtte ta initiativet. Nå gidder jeg ikke mer, og jeg merker jeg både svarer annerledes og tar initiativet annerledes nå. Matchen skal komme med en rimelig bra pick-up Line om jeg skal gidde noe nå. M51. Anonymkode: 1e9bc...493 Jeg hører deg, men hvorfor blir du hengende der, og gjør livet surt for andre? Ta deg en pause, eller bytt sirkus. Anonymkode: 48d89...c60 12
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #13 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er en dame i slutten av 30 årene med to små barn, så jeg er tydeligvis ikke særlig attraktiv og har blitt veggpynt på tinder. Har i løpet av tiden opplevd mye rart fra menn som starter samtalen med feks "så, hvor lenge må jeg chatte med deg før vi kan møtes på en en øl?" Eller veldig tidlig spørsmål om hvorfor jeg er alene med barn med hentydning om at jeg ble gnien på musa eller andre nedlatende mulige grunner til at min eks skulle gå fra meg, uten at jeg har sagt noen ting om hvem som gikk fra hvem. Nå har jeg matchet med en ny fyr som starter samtalen med "håper ikke du liker selvsentrerte, overfladiske douchbags". Jeg skjønner ikke hvordan dette skal åpne en hyggelig samtale og får passiv agressive og nedlatende vibber av dette. Har jeg blitt alt for hårsår? Anonymkode: 34b2d...d2e Det er det laveste av det laveste av oppførsel. Slike menn ser kun seg selv, de drar andre ned i dragsuget med seg. Hvis ikke de får det de vil ha, så får heller ingen andre lov til å ha det de vil ha. De er for store prosjekter til at du gidder å ha med dem å gjøre, for slike menn forventer faktisk at du ofrer barna dine for at de skal ha det bra. Det er bare en selvfølge for dem, for alt de har kontakt med er lyst-senteret sitt, og det eneste de fokuserer på er å tilfredsstille lyst-senteret sitt. Driter i alt annet. Anonymkode: e9bf9...90a 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #14 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hører deg, men hvorfor blir du hengende der, og gjør livet surt for andre? Ta deg en pause, eller bytt sirkus. Anonymkode: 48d89...c60 Tenker jeg og, er så lei av matcher som ikke kan svare meg på Tinder. Hvorfor er du der da liksom 🙄 Anonymkode: 50bdc...8cf 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #15 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den første kommentaren om å ta en øl raskt, den synes jeg var fin, og den hadde jeg likt veldig godt. Hva er galt med den? hvorfor du er alene med barn er vel også et helt innafor spørsmål. Hva konkret sier de som får deg til å tolke alt negativt? Mye er jo bare samtalestartere, det handler om å forsøke å bli kjent med noen. Jeg kunne også spurt om hvorfor det ble slutt med noen sin x, hva man får til svar reflekterer hvem personen er. Legger man all skyld på x’en er det no go for meg (viser at man ikke tar ansvar selv, kan være selvsentrert, og lite reflektert). jeg er selv kvinne og var alene med to barn og opplevde det ikke slik du beskriver da jeg var på tinder, men det er noen år siden. Som sagt; «hvor lenge må vi prate før vi kan møtes» er en veldig innafor åpning for min del. Jeg er ikke selv interessert i å chatte i mange måneder uten at det fører noen vei, det er gjennom et fysisk møte man får kjent på kjemien Anonymkode: 9dd4d...df7 Les innlegget mitt en gang til. Å lure på hvorfor man har avsluttet et forhold med noen man har fått barn sammen med er helt innafor, å ta opp tema med deg spørre om han stakk fordi jeg ble gnien på musa er ikke det samme. Anonymkode: 34b2d...d2e 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #16 Skrevet 26. mai 2022 Nei, TS, du er ikke hårsår. Jeg skjønner bare ikke hvorfor en del tror at negative og kritiserende kommentarer er en bra sjekkereplikk. Total turnoff. Anonymkode: 86abc...a86 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #17 Skrevet 26. mai 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker jeg og, er så lei av matcher som ikke kan svare meg på Tinder. Hvorfor er du der da liksom 🙄 Anonymkode: 50bdc...8cf Dere, ikke misforstå med, jeg svarer jeg ! De få av matchene som faktisk tar ordentlig initiativ. Hvor skal jeg ellers være forresten ? Bor ikke akkurat i Oslo lissom. Jeg får si som mange kvinner har i profilen sin, jeg venter på «den som skal ta meg med storm» 😘 Anonymkode: 1e9bc...493
Hannah80 Skrevet 26. mai 2022 #18 Skrevet 26. mai 2022 Den med at du ble spurt om hvor lenge dere skulle chatte, før dere tok ei øl var jo morsom 🤭 1
Gjest ti10 Skrevet 26. mai 2022 #19 Skrevet 26. mai 2022 Jeg tror det er et resultat av at de har holdt på med det så lenge at de ikke bryr seg så mye, du er bare en i en rekke av veldig mange. Ikke at det i seg selv trenger å bety noe, men oppførselen deres er jo selvforsterkende, jo utriveligere de er mot deg (og andre kvinner de har kontakt med der), jo mindre sannsynlig er det jo at de finner den rette.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #20 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mange av oss er nok lei av evige chatter som koker bort i kålen, ghosting, seriedatere, paralelldatere alltid på jakt etter en bedre etc. Jeg er i allefall det, og lei av å hele tiden måtte ta initiativet. Nå gidder jeg ikke mer, og jeg merker jeg både svarer annerledes og tar initiativet annerledes nå. Matchen skal komme med en rimelig bra pick-up Line om jeg skal gidde noe nå. M51. Anonymkode: 1e9bc...493 Jeg er alltid hyggelig og viser genuin interesse for de jeg chatter med på tinder. Om jeg ikke var interessert i å chatte, som man jo gjør for å finne ut om dette er noen man ønsker å møte i virkeligheten, så hadde jeg ikke orket å sveipe. Merker jeg at det flyter dårlig, at vi kommuniserer ulikt og det føles feil så sier jeg det. Synes det er skikkelig jævlig å alltid skulle være så hyggelig og få så mye passiv agressivitet i retur når jeg oppriktig prøver å være oppriktig og imøtekommende. Anonymkode: 34b2d...d2e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå