Gå til innhold

Noen flere som hater helligdager?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At dere gidder å svare i en så åpenbar trolletråd. En på aap har da vel jobbe før, og vet godt hvordan helligdager fungerer, og hvor deilig det er med ekstra fri. 

Anonymkode: b20e5...236

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dørgende kjedelig når man ikke er i jobb selv. Totalt meningsløst. Nå som jeg jobber, så kan jeg få vakter på helligdager og tjene mer penger. Da er det greit. 

Anonymkode: e4e16...d3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

shopping osv

Anonymkode: 4d7be...ad1

som om du ikke kan gjøre det alle andre dager....... 🤣  du er et lite troll som kjeder deg i dag, sikkert!

Hørt om internett??  Å ja - det er det du er på nå - du kan shoppe på nett ;)

Anonymkode: 036e1...97f

• Liker 1
Skrevet

Nei, men jeg hater når religiøse tar seg friheten til å ringe meg for å snakke om Gud, som ei gjorde i dag. Det vil jeg ha meg frabedt 🤬

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg hater det...sitter her hjemme med familien min og min datter på 3...og idag ville hun ha 3n gitar leke..og da sa jeg at butikken er stengt idag..og da ble det full drama her hjemme...jeg mener pga dumme fridag får hun ikke viljen sin og dra og kjøpe idag og sitter og gråter...

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦🤦🤦

Anonymkode: 5ee73...ca2

AnonymBruker
Skrevet

Nei?

AAP her også, men jeg kommer meg ikke ut av huset pga sykdom. Så for meg er det en normal dag, bare at mannen har fri, som alltid er fint :)

Anonymkode: 44ce7...5f5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg går på AAP og jeg hater helligdager!, det ødelegger time planen min helt, jeg har ting som må gjøres men som jeg ikke får gjort pga nå skal "vanlige folk" ha fri..

Noen andre som er på trygd som irriterer seg like mye over disse forbannede helligdagene?

Anonymkode: 4d7be...ad1

Nei?

AnonymBruker
Skrevet

Enkeltdagene er ikke noe problem for meg, og skal vi fjerne de kan vi fjerne 17. mai og nyttårsaften også for min del.

Jula og Påska synes jeg er mye mer meningsløs, en trenger ikke flere dager på rad med gratis ferie, og vi kunne godt jobbet ukedagene i disse ukene.

Anonymkode: 98fc7...146

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Elsker helligdager. Jeg liker å jobbe de dagene, og få ekstra godt betalt. 

Anonymkode: ec8dc...db2

Ja! Jeg også! Vi har godt betalt slike dager 😄 

Anonymkode: d1d94...ea1

AnonymBruker
Skrevet

Deilig med fridager, shoppe kan man gjøre absolutt hele tiden, spesielt om man NAVer. Som en annen sa, joggedress hele dagen, pulesveis, sløve på sofaen, få enda mer pulesveis. Disse dagene er skikkelig deilige. 

Anonymkode: 6bf32...fca

AnonymBruker
Skrevet

Vel. For at jeg og mange med meg i "min" bransje skal orke å stå i jobb, så er det viktig med de avbrekkene man kan få. Her er det gjerne jobbing fra 08 til 24, det kan være hverdag som helg. Så enkelte fridager er viktig. 

Anonymkode: 7be29...018

Skrevet

De dagene jeg slipper å dra på jobb er de beste dagene. Trives bedre med å være dagdriver enn å måtte jobbe. Jobber heldigvis også kun tre dager i uka. Holder lenge for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Neh. Helligdager plager meg ikke, jeg stiller meg helt nøytral. 

Anonymkode: 29bbe...ac2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...