Rev. Revenge Skrevet 26. mai 2022 #1 Del Skrevet 26. mai 2022 Når en bruker settes på ignorert-lista, hvorfor dukker innleggene deres opp likevel? Jeg har huket av på alle felt, likevel dukker vedkommendes innlegg ofte opp selv når de ikke er sitert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 26. mai 2022 #2 Del Skrevet 26. mai 2022 Tråden er ryddet for avsporing. Hva denne funksjonen gjelder skal jeg forhøre meg og komme med en tilbakemelding fortløpende. Vh Rhodiola, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27. mai 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mai 2022 Har ikke kommet noen tilbakemelding, ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 27. mai 2022 #4 Del Skrevet 27. mai 2022 Revenge o'Cavatina skrev (51 minutter siden): Har ikke kommet noen tilbakemelding, ennå? Nei, det har enda ikke kommet noen tilbakemelding angående det. Har henvendt meg til teknisk ansvarlig ettersom han er kjent med programvaren. Vil legge til at hvis brukeren du har prøvd å blokkere er moderator eller administrator vil det ikke være mulig å blokkere dem. Vh Rhodiola, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 28. mai 2022 #5 Del Skrevet 28. mai 2022 Hei, @Revenge o'Cavatina. Her kan jeg henvise til et tidligere svar fra teknisk ansvarlig: Vh Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 28. mai 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 28. mai 2022 (endret) Takk for svar @Rhodiola, men det løste ikke spørsmålet mitt om hvorfor ignorerte brukeres innlegg likevel dukker opp i trådene slik jeg spurte om i HI. Jeg trykker dem ikke frem for å se når jeg ikke vil se inleggene deres. Innleggene dukker opp av seg selv når jeg klikker meg inn på en tråd. Hvis jeg så oppdaterer tråden, hender det at jeg også da fortsatt ser innlegg fra ignorert bruker. Det fremstår som en teknisk glitch. Nei, det er ikke en moderator hvis det ikke er moderatorens private bruker. Men det vet jo ikke jeg. Endret 28. mai 2022 av Revenge o'Cavatina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning Rhodiola Skrevet 28. mai 2022 Løsning #7 Del Skrevet 28. mai 2022 @Revenge o'Cavatina Siterer innlegget til teknisk admin under her: Sitat Ignorering er stort sett ikke noe den andre brukeren merker noe til. Den eneste praktiske konsekvensen det får for den du ignorerer er at de ikke kan sende deg meldinger, og at de kanskje vil lure på hvorfor du ikke svarer dem når de @nevner eller siterer deg (fordi du ikke får varsel om det). Om du ignorerer en person og markerer alt så vil de altså fremdeles kunne se og respondere på ditt innhold i forumet som normalt, men du vil ikke få varsel om at de har nevnt eller sitert deg. Innleggene til personen skjules for deg i tråden med mindre du trykker på en lenke i tråden for å vise dem likevel. Du vil se svar fra andre brukere, som du ikke har ignorert, som har sitert personen. Dvs. at blokkeringsfunksjonen fjerner varsler om innlegg og nevninger fra den du blokkerer. Vedkommende kan fremdeles se og svare på dine innlegg i tråder - men innleggene brukeren du har blokkert har skrevet vil være skjult for deg, med mindre du trykker på en lenke til et av brukerens innlegg. Hvis denne brukeren siterer et av dine innlegg får du ikke varsel om det. Revenge o'Cavatina skrev (På 28.5.2022 den 21.25): Det fremstår som en teknisk glitch. Om det er tilfellet vet jeg ikke, men det skal videreformidles. Revenge o'Cavatina skrev (På 28.5.2022 den 21.25): Nei, det er ikke en moderator hvis det ikke er moderatorens private bruker. Men det vet jo ikke jeg. Det hadde ikke hatt noe å si, om en moderator har en privat bruker er dette fremdeles bare en privat bruker. Vh Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå