Gå til innhold

I Gode og onde dager på Pluto tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på serien på Viafree lenge nå. Men nå har de jo flyttet til Pluto tv. Så langt er det greit. Jeg har kommet til sesong 54 episode 61. Så til problemet. Det er langt ut bare 47 episoder av sesong 54 på Pluto tv. Noen som vet hvorfor det ikke er lagr ut flere episoder, når de låg ute på Viaplay. Og når blir det eventuelt lagt ut flere episoder på Pluto tv?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må kontakte pluto ang dette - hvordan skal vi andre vite det? Er medlem i en grupp på fb om dette også, kjære vene som dere maser om dette... Den serien er ikke SÅ viktig å få med seg vel? At det går noen dager du ikke får det med deg, går faktisk ikke glipp av så mye. 

hilsen eks-days titter

Anonymkode: e986e...9c6

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke svar på spørsmålet ditt, ville bare klage litt over at jeg ikke finner Dr.Phil når det gikk over til Pluto 😭

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må kontakte pluto ang dette - hvordan skal vi andre vite det? Er medlem i en grupp på fb om dette også, kjære vene som dere maser om dette... Den serien er ikke SÅ viktig å få med seg vel? At det går noen dager du ikke får det med deg, går faktisk ikke glipp av så mye. 

hilsen eks-days titter

Anonymkode: e986e...9c6

Kanskje det hadde vært mulig å svare litt hyggeligere? Hadde du klart det tror du☺️

• Hjerte 1
Skrevet

Pluto suger, finner ikke noe av det jeg så på viafree😭

• Liker 1
Skrevet
Lerke987 skrev (20 timer siden):

Pluto suger, finner ikke noe av det jeg så på viafree😭

Enig! 
så irriterende for oss som faktisk liker en daglig liten dose med Days

@Adrenalina1 har du fått noe svar fra Pluto? 😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...