AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Kan noen komme med innspill til ny planløsning? Området på 18,16m2 er planlagt bygd ut. Vinduet på denne delen viser hvor høyt oppover vinduet maksimalt kan plasseres på grunn av skrå tomt. Derfor må det være rom uten vindu på nord-, vest- og deler av østveggen. Dagens størrelse er ca. 9x4,5 og er planlagt bygd ut til 9x6,5. - Vi ønsker 3 soverom som er stort sett like store. Det ene soverommet kan godt være litt større enn de to andre. - Vi ønsker fortsatt 2 boder. Ikke mindre enn i dag. - Badet kan være litt mindre. Hva tenker dere? Anonymkode: 7b64f...713
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Det blir litt vanskelig, siden alle soverom må ha vindu, men det er mulig. Må bare passe på at minst et rom er bredt nok til dobbeltseng, så det ikke blir tre lange, smale rom. Anonymkode: babfe...9ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Du lager soverom til høyre for det soverommet med dobbeltseng, også lager du bod til høyre for badet. Anonymkode: e2316...2d6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Hadde prøvd meg på noe sånt. Jeg ville satsa på større bodplass enn det er opprinnelig, lagerplass undervurderes alltid (for mitt behov). Jeg er vant til å bo i krokete hus med mye hjørner, men mange liker jo mer clean løsning. Hjørner gir også naturlig plass for skap og greier. I rom 3 som får to dører sørg for å ikke ødelegge mulighetene pga det. Jeg elsker hjørnevinduer, og vinduer generelt, hadde prøvd å få satt inn flere, men det funker jo uten det også. Hadde også gått for skyvedører, det sparer mye plass. Spørs også hvor luftig gang dere ønsker, jeg syns det er deilig med litt armsleng i rommene, at man har plass til å gå forbi hverandre og kanskje et skap her og der. plasser dørene til rommene innerst, da sparer man plass i gangen. Anonymkode: 04f92...a8f 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 TS her. Dette hjelper veldig. Etter inspirasjon fra dere havnet vi på denne: Anonymkode: 7b64f...713 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): TS her. Dette hjelper veldig. Etter inspirasjon fra dere havnet vi på denne: Anonymkode: 7b64f...713 Er du sikker på at du får plass til dobbeltseng med denne løsningen? Du oppgir ikke mål, så jeg er ikke sikker, men det ser trangt ut. Husk at du bør ha plass på begge sider. Anonymkode: babfe...9ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Anonymkode: 04f92...a8f Fullstendig avsporing, sorry! Men må bare spørre, hvordan redigerer du bildet sånn at du kan tegne de grønne firkantene og skrive på tallene? Har sett i flere tråder at folk gjør dette, men jeg som ikke har peiling på data skjønner ikke hvordan. Er det eget program? 😊 Anonymkode: 87920...cc6 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #8 Skrevet 27. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fullstendig avsporing, sorry! Men må bare spørre, hvordan redigerer du bildet sånn at du kan tegne de grønne firkantene og skrive på tallene? Har sett i flere tråder at folk gjør dette, men jeg som ikke har peiling på data skjønner ikke hvordan. Er det eget program? 😊 Anonymkode: 87920...cc6 Man kan klare ganske mye i paint. Mange har også mer avanserte program for å redigere på bilder. Selv er jeg på mobil, så mitt beste redigeringsprogram er snapchat😁 Linjene blir ikke like fine da. Anonymkode: babfe...9ca
Rosa Dartle Skrevet 27. mai 2022 #9 Skrevet 27. mai 2022 Du sier ikke noe om livssituasjon, men har dere barn? Jeg ville ikke valgt å gjøre badet mindre når det først er av en ok størrelse. Har selv hatt et på 6 kvm som føltes krise lite da vi fikk barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå