AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #1 Skrevet 26. mai 2022 Er så mange som er utro pga alkoholen. Ofte i jobbsammenheng. Hvorfor klarer ikke folk tenke selv? Mange mister jo vettet med alkoholen, noen skal drikke veldig lite før det skjer. Jeg går kun inn i forhold med folk som ikke drikke alkohol. Fordi man kan ikke stole på mennesker som drikker alkohol. Anonymkode: 7a7e9...946 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Det har ingenting med alkohol å gjøre. Anonymkode: 37df8...d43 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er så mange som er utro pga alkoholen. Ofte i jobbsammenheng. Hvorfor klarer ikke folk tenke selv? Mange mister jo vettet med alkoholen, noen skal drikke veldig lite før det skjer. Jeg går kun inn i forhold med folk som ikke drikke alkohol. Fordi man kan ikke stole på mennesker som drikker alkohol. Anonymkode: 7a7e9...946 Jeg stoler ikke på folk som ikke drikker alkohol,de fleste av dem er en gjeng hyklere,og hyklere er tragiske personligheter. Anonymkode: 6ce36...7c7 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 Det er relativt god vitenskapelig dokumentasjon på at alkohol kan gjøre deg til en idiot og hemme impulskontrollen og diverse. Så ja, det kan fungere som litt smøring for utroskap. Men det er fremdeles - for de fleste - ikke sånn at man blir en helt annen person og gjør noe som er helt motsatt av hvem man er og hva man står for. Fylla har ikke skylda, det er det alltid den utro som har. Jeg har aldri vært utro i fylla og hadde heller aldri vært det, og jeg bekymrer meg heller ikke for min kjæreste når han er i festlig lag. Men å ikke drikke selv eller ikke ville ha en kjæreste som drikker alkohol, det er en ærlig sak det! Edru mennsker er også utro da, så å styre etter alkoholbruk er ikke akkurat en garanti mot utroskap. Anonymkode: cd90c...242 4 1
PITTY Skrevet 26. mai 2022 #5 Skrevet 26. mai 2022 Når jeg er på en restaurant så hender det at jeg bestiller et glass Prosecco som en aperetif. Den er det alkohol i.. 😱..så da må du holde deg unna meg. Da er jeg sannsynligvis klin gæærn !!! Iflg. din målestokk. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #6 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er så mange som er utro pga alkoholen. Ofte i jobbsammenheng. Hvorfor klarer ikke folk tenke selv? Mange mister jo vettet med alkoholen, noen skal drikke veldig lite før det skjer. Jeg går kun inn i forhold med folk som ikke drikke alkohol. Fordi man kan ikke stole på mennesker som drikker alkohol. Anonymkode: 7a7e9...946 Jepp, enig med deg. Ja, jeg vil si at alkohol er verre enn de fleste rusmidler, det er liksom skittenmanns-rus. Anonymkode: 023d3...298 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #7 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg stoler ikke på folk som ikke drikker alkohol,de fleste av dem er en gjeng hyklere,og hyklere er tragiske personligheter. Anonymkode: 6ce36...7c7 Alkohol er seriøst det verste rusmiddelet. Hvis man har en eller to hjerneceller på gang er det et typisk rusmiddel ingen burde eksponert for andre, det burde vært det rusmiddelet ingen hadde turt å blottlegge at de bruker. Anonymkode: 023d3...298 1
Momma Skrevet 26. mai 2022 #8 Skrevet 26. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg går kun inn i forhold med folk som ikke drikke alkohol. Anonymkode: 7a7e9...946 Da sorterer du bort mange flotte mennesker som har et vettig forhold til alkohol, som i at de kan kose seg med et glass vin og to til god mat i godt selskap. Endret 26. mai 2022 av Momma 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #9 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er så mange som er utro pga alkoholen. Ofte i jobbsammenheng. Hvorfor klarer ikke folk tenke selv? Mange mister jo vettet med alkoholen, noen skal drikke veldig lite før det skjer. Jeg går kun inn i forhold med folk som ikke drikke alkohol. Fordi man kan ikke stole på mennesker som drikker alkohol. Anonymkode: 7a7e9...946 Dette harmonerer overhodet ikke med trådtittelen din 🤔. Hvorfor går du kun inn i forhold med folk som ikke drikker alkohol, hvis du mener at alkoholen ikke har skylda. Du skriver jo: Det er DU som har skylda! Anonymkode: 4f44e...0c2 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #10 Skrevet 26. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg stoler ikke på folk som ikke drikker alkohol,de fleste av dem er en gjeng hyklere,og hyklere er tragiske personligheter. Anonymkode: 6ce36...7c7 Feiginger som må drikke seg til mot er ikke noe for meg Jeg klarer å sifra edru! Anonymkode: 7a7e9...946
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #11 Skrevet 26. mai 2022 Jeg var utro i fylla når jeg var yngre. Jeg hadde samme behov for oppmerksomhet og bekreftelse som edru også, men det var i fylla det glapp. Et par år hos psykolog fikset det meste, jeg ville aldri vært utro i dag hverken edru eller full, og jeg ville ikke tilgitt noen som var det mot meg. Anonymkode: 40217...b03 1
-Missi- Skrevet 26. mai 2022 #13 Skrevet 26. mai 2022 Nå har jeg opplevd en del rart både på meg selv og andre i fylla som har forandret seg veldig ved inntak av alkohol. Nå tenker jeg nok at man er samme person uansett men alkohol får deg til å få litt mindre grenser og impulskontroll. Det viser jo forskning og at reptil hjernen er den som tar over. På den måten kan man jo si at det er urkvinnen eller urmannen i deg som tar over styringen. Men det er jo likevel deg. Så man må ta ansvar for det man gjør på fylla. Jeg var ganske vil som ung men etter en del erfaringer med egen og andres oppførsel drikker jeg ikke lenger blir aldri med folk på byen osv. Inntar jeg alkohol er det kun i settinger jeg har kontroll og 1-2 enheter er maks grense. Så får jeg heller bli sett på som rar på jobbfester osv men da har jeg vertfall kontroll på meg selv. Jeg har i ettertid også tenkt på at jeg på grunn av min farside bør gjøre dette. Det er det svært mye alkoholisme. Var gøy å være vill og gæren som ung men en god del hendelser som skremmer meg i dag når jeg ser tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #14 Skrevet 26. mai 2022 Om man mister helt personligheten sin om man drikker, burde man selvsagt ikke drikke. Men jeg har aldri møtt noen som blir en helt annen person i fylla. Er de utro, så har de tendenser til utroskap i edru tilstand også. Er man ufin mot andre, har man tendenser til det i edru tilstand også. Sloss man i fylla, har man tendenser til det i edru tilstand også. Bare at alkoholen kan gi det ekstra pushet til at man mistet de få grensene som holdt dem igjen i edru tilstand. Selv vil jeg ha en mann som elsker meg så høyt at han hverken er utro i edru eller full tilstand. Anonymkode: 61c43...2f3 2
Curiousine Skrevet 26. mai 2022 #15 Skrevet 26. mai 2022 For min del så framstår du noe dømmende. Jeg drikker alkohol, men kunne aldri falt meg inn å vere utro. Sånn er det nok med de aller fleste andre også. Er man utro så er man mest sannsynlig utro uten alkohol også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå