Gå til innhold

Ny på tinder, bilder stemmer jo ikke med virkeligheten. Brukes filter? Som skjuler botox/fillere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har ikke greie på slike ting. Nettopp dumpet min samboer pga hun ikke klarte å styre seg med botox og fillere.

Da søker jeg ikke noen nye med samme problem.

2 dater til nå, begge dessverre ødelagt av injeksjoner+øyevipper.

Hvordan luker man ut slike ting før treff? Må jeg skrive det i profilen min?

Takk :) 

Anonymkode: 0061d...cb8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ser det jo på bildene, gå for mer normalt utseende damer. Det er grunn til at de ser så fancy ut på bildene. 

Anonymkode: d320c...828

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da går du jo åpenbart etter et bestemt utseende, som ab over peker på. Man ser jo om vedkommende har satt på vipper og har masse fillers i leppene..

Man kan forøvrig sjeldent se botox, hvis ikke det er ekstrem bruk av det. 

Anonymkode: 958ea...2e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skriv det i profilteksten din du☺️
Forresten flott at du liker naturlig pene damer!

Anonymkode: 45203...c9b

• Liker 1
Skrevet

Mja, du trykker jo på disse damene da? 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 5/26/2022 at 8:40 AM, AnonymBruker said:

Hei, jeg har ikke greie på slike ting. Nettopp dumpet min samboer pga hun ikke klarte å styre seg med botox og fillere.

Da søker jeg ikke noen nye med samme problem.

2 dater til nå, begge dessverre ødelagt av injeksjoner+øyevipper.

Hvordan luker man ut slike ting før treff? Må jeg skrive det i profilen min?

Takk :) 

Botox og fillers er flott det da samme med øyevipper

Anonymkode: 01341...e92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Botox og fillers er flott det da samme med øyevipper

Anonymkode: 01341...e92

Om man liker sånt så ... 

Anonymkode: e01a0...eac

AnonymBruker
Skrevet

Nesten umulig å finne noen uten i dag ja...

AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg ikke forstår er alle damene med krigsmaling over øynene. Ser dere virkelig ikke hvor fælt og komisk det ser ut? Ofte er det fra damer som er pene ellers, så forstår ikke hvorfor de driver med dette. Men er vel motemagasin gone nuts som vanlig 😥 Dere ser penere ut med normale øyebryn.

Anonymkode: bde54...416

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noe jeg ikke forstår er alle damene med krigsmaling over øynene. Ser dere virkelig ikke hvor fælt og komisk det ser ut? Ofte er det fra damer som er pene ellers, så forstår ikke hvorfor de driver med dette. Men er vel motemagasin gone nuts som vanlig 😥 Dere ser penere ut med normale øyebryn.

Har ei venninne som absolutt skal ha meg til å farge brynene eller tegne de opp, for det ser så mye bedre ut. Men jeg holder meg til det naturlige, takk. Selv tegner hun dem og hun ødelegger seg selv, for hun er så nydelig akkurat som hun er. Jeg har forsøkt å si at hun ser nydelig ut , naturlig, men hun vil ha det sånn, så da får det være opp til henne :) 

AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (14 timer siden):

Har ei venninne som absolutt skal ha meg til å farge brynene eller tegne de opp, for det ser så mye bedre ut. Men jeg holder meg til det naturlige, takk. Selv tegner hun dem og hun ødelegger seg selv, for hun er så nydelig akkurat som hun er. Jeg har forsøkt å si at hun ser nydelig ut , naturlig, men hun vil ha det sånn, så da får det være opp til henne :) 

Det er ingen som er fine med tegnede bryn, så fortsett med det naturlige du. 

Ellers enig med ts. Skjønner ikke hvorfor så mange kvinner har et så forvrengt skjønnhetsideal at de tror fillers osv er fint. Det er bare grusomt. 

Anonymkode: f51e3...8d0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ser vi penere ut uten øyebryn også? Jeg har ganske sparsomme øyebryn fra naturens side, og det er blitt verre etterhvert som jeg ble eldre. Farging har liten effekt, ettersom det rett og slett er lite hår. Pga dette bruker jeg en brynspomade og en smal pensel for å fylle ut og gi farge til det lille jeg har. Jeg ser nemlig helt noldus ut med nesten usynlige øyebryn:fnise:

• Liker 2
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-4305760/Are-worst-eyebrows-fails-EVER.html

:legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...