Gå til innhold

Liker de meg ikke, eller overtenker jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen (A) viste meg en meldingskorrespondanse han hadde hatt med en kompis (B). Den handlet egentlig om noe annet, men jeg kunne ikke la være at de også hadde hatt en korrespondanse om å henge sammen. 

B: Vi må henge sammen snart! 

A: Ja, det må vi. Jeg vet at kona (altså jeg, TS) har lyst til å spise middag med dere. 

B: Bro, damene trenger ikke alltid være med. Men ja, det også. 

Jeg føler egentlig at jeg har god relasjon med B, så jeg ble litt såra. Samtidig er jeg jo helt enig i at to kompiser kan henge sammen uten at kone/samboer er med, men nå er det flere måneder siden sist vi møttes. Det er bare en måneds tid siden A, B (og Bs samboer) spiste middag sammen. Jeg er gravid og hormonell - overtenker jeg når jeg tenker at han svarte sånn fordi han/de ikke liker meg? Det skal også sies at dette venneparet opplevde en SA omtrent samtidig som vi annonserte graviditeten, så jeg føler de har noe imot meg fordi jeg er gravid og ikke Bs samboer... (Spontanaborten skjedde for 5-6 måneder siden) 

Anonymkode: e747b...d85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oh my, ja du overtrnker noe voldsomt! 

Anonymkode: 316a6...7a3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Åh herregud. 

Anonymkode: 92d66...a96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du overtenker helt ekstremt!

Anonymkode: 1e6b2...ab2

• Liker 3
Skrevet

Nei, altså, mest sannsynlig så er det ikke slik at de ikke liker deg i det hele tatt.

Det kommer rett og slett av at B ikke føler at damene trenger å være der, han vil rett og slett at det skal være "guttasteming", som veldig mange gutter vil, til og med når de er gifte. Han vil vel sikkert ha et avbrekk, eller en liten "getaway" og møte på kompisen sin som han ikke har gjort på en stund. De har jo sikkert mye å prate om. 

Hadde jeg vært i forhold ville jeg heller ikke alltid møtt på venninnene mine sammen med typen min, selv om de kjenner hverandre. Slik var jeg heller ikke da jeg var i forhold for et par år siden. 

Så du må bare ta det helt med ro! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja nå overtenker du veldig. 

Han vil møte mannen din alene slik at de får egentid og kan snakke om alt de ønsker. Så ut fra dialogen at det er lenge siden de har møttes så det er veldig forståelig. 

Man må gi hverandre rom i et forhold til å møte venner alene. Du har sikkert venninner du ønsker å møte alene også. 

Anonymkode: ae00b...035

• Liker 5
Skrevet

Du overtenker. Virker mer som han bare har lyst på en guttekveld. 

Gjest Luna Llena
Skrevet

Dette har ingenting med om de liker deg eller ikke, høres bare ut som de ønsker en guttekveld . Så ja du overtenker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...