Gå til innhold

Regelforståelse

Vis løsning Løst av Edie,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg postet et innlegg her fordi jeg ønsket svar her, svaret ville ikke bare være av interesse for meg, det var spørsmål om en regelpresisering/utdyping. Innlegget ble raskt flyttet til Generelle henvendelser, enda jeg selvsagt hadde vurdert at jeg IKKE «av en eller annen grunn» ønsket å poste i det private underforumet (se regel som omtaler «en eller annen grunn» nederst her). 

Spørsmålet var heller ikke et privat spørsmål om min bruker. Hvor står det at dere kan flytte spørsmål som tydelig er ment å være offentlig til privat? Spørsmål som tydelig ikke er av privat karakter? Innholdet i innlegget mitt var ikke brukerdebatt eller gjengivelse av regelbrudd, som det presiseres under i reglene. 

Generelle henvendelser

Her kan du poste generelle spørsmål om forumet som du av en eller annen grunn ikke ønsker å poste i det åpne underforumet om tilbakemeldinger til forumet. Dette kan for eksempel være forespørsler om sletting av bruker eller endring av brukernavn. Hele moderatorteamet har mulighet til å lese innlegg her, og har anledning til å svare. Hjelp til endring eller sletting av bruker er det kun administrator som har teknisk mulighet til å hjelpe med.

Spørsmål rundt bruker og moderering

Her kan du poste alle dine henvendelser som gjelder din bruker i forbindelse med rydding av regelbrudd, spørsmål om advarsler, PM eller liknende. Oppfordres til å bruke dette underforumet fremfor PM for å lettere få kontakt ved f.eks. sykdom eller fravær. Brukerdebatt eller gjengivelse av regelbrudd er ikke tillatt i åpent forum, derfor vil slike henvendelser kun besvares i private forumhenvendelser. Hele moderatorteamet har mulighet til å lese innlegg her, og har anledning til å svare

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
  • Løsning
Skrevet

Underforumet vi nå er i er for moderatorteamet til å komme med informasjon til brukerne, eller for brukerne til å poste spørsmål om tekniske problemer. Spørsmål om regelverk og modereringspraksis skal tas i Private forumhenvendelser.

Vi har forstått at ordlyden i beskrivelsen av underforumene har oppleves forvirrende, så vi har endret ordlyden på rommet Generelle henvendelser på Private forumhenvendelser til:

Sitat

Her kan du poste generelle spørsmål om forumet, modereringspraksis eller tilbakemeldinger til moderatorteamet.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...