Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget denne podcasten tidligere i år. Kjenner ingen av programlederne eller får noen fordeler, utover at jeg er i ferd med å få et nytt liv. 

Har vokst opp i en familie der jeg ikke ble elsket betingelsesløst, og har ubevisst skapt mye konflikter i de forholdene jeg har vært i som har vært bra, samt gått ut av de som har vært feil for meg. 

I påsken reiste jeg bort alene og hørte på over 40 episoder, og har gjort samtlige øvelser. Noen av de har også samboeren min gjort. 

I de siste ukene har jeg klart å ta imot all kjærligheten han gir, og nå er vi på hyttetur og han er helt tutlete og vet ikke hva for bra ting han kan gjøre for meg. For første gang i historien saboterer jeg det ikke, og undertrykker tullete tanker som ville skapt en konflikt.

Respekten og omtanken jeg viser overfor meg selv, gjør at han respekterer meg mer. Jeg er også mindre kritisk til meg selv, som også gjør meg mindre kritisk til ham. Det er som å være på bryllupsreise*2, der jeg bader i kjærlighet. 

Om du føler at forhold er vanskelig, anbefaler jeg denne podcasten. Den er gratis, de går rett på sak, og du får oppgaver av en coach. FC2D6449-3494-443C-8C14-2BB5955985CC.thumb.png.42b70b4879b5fa21757282c8c35e4599.png

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk, alltid godt med noen ekstra verktøy 

Anonymkode: 79ca7...4cf

Skrevet

Helt enig. Den er kjempebra 😁

AnonymBruker
Skrevet

Den må jeg sjekke ut. Leser boka"Kjærlighetsmønster" nå. Bra den og!

Anonymkode: 90d1c...f52

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Noen som har tatt quizen, og som fikk noen forklaring på svarene sine? Det står bare hvor mange Aer og Ber. Jeg skjønner ikke hva de betyr?

Quizen her: https://kjærlighetsmønster.no

Anonymkode: 27532...48d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...