AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Jeg har fått ordnet blekeskinner hos tannlegen og fått med blekemiddel, men jeg er usikker på om de egentlig har blitt noe særlig hvitere. Er det noen flere som har erfaring med hjemmebleking fra tannlege? Og hvor lang tid tok det før du så resultater? 😊 Anonymkode: be4ec...f19
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #2 Skrevet 26. mai 2022 Ja, men jeg fikk ikke veiledning på forhånd på kosthold. Bare «drikk kaffe med surerør. Så ila den første uka spiste og drakk jeg ting med farge - og det påvirker resultatet. De ble lysere, men ikke mye. Runde 2 var jeg litt mer nøye, men tenker ta en siste runde som da overgår de 14 dagene. Og da være NØYE på beige/hvit mat. Fikk Opalesence 10% tror jeg det var. Anonymkode: 949eb...dd8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2022 #3 Skrevet 26. mai 2022 Jeg har brukt Opalesence 10%, fikk god effekt av det. Man ser det ofte ikke like godt selv når man står der og gransker tennene i speilet hver dag. Jeg følte jeg bare hadde en liten forbedring etter å ha sovet med den et par-tre netter, men så fikk jeg så mange kommentarer på hvor hvite tennene mine var og spørsmål om jeg hadde bleket dem at jeg lurte på om jeg hadde overdrevet og gikk rundt med sånn kritthvite Hollywood-tenner. Hold deg unna kaffe, rødvin og mat som farger (blåbær, rødbeter osv), spesielt på morgenen rett etter du har tatt dem ut. Anonymkode: b3376...540
Finmia Skrevet 26. mai 2022 #4 Skrevet 26. mai 2022 (endret) Ok takk for svar 😊 Har fått 16% som jeg har brukt i 6 dager. Jeg snuser så kanskje det er derfor 🤪 Syns de kanskje har blitt litt lysere, vanskelig å si når man blir litt «blind» på det selv, men skal til sjekk igjen etter jeg er ferdig for å se hvor mange nyanser lysere de har blitt 😊 kan jeg spørre hvilken fargeskala du hadde og hva du endte opp med når du var ferdig? 😊 Endret 26. mai 2022 av Finmia
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #5 Skrevet 27. mai 2022 Jeg måtte ta flere runder. Anonymkode: 928e9...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå