AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #1 Skrevet 25. mai 2022 Jeg skal på jobbreise og blir borte fra baby i 3 dager. Må pumpe under oppholdet for å opprettholde produksjonen. Men hva gjør jeg med melka? Skal bo på hotell, men vet ikke hvilket enda. Tenker at jeg sikkert bare må tømme ut melka? Trenger jeg å tømme brystet for hver pumping for å opprettholde produksjonen? Anonymkode: c917f...e1e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2022 #2 Skrevet 27. mai 2022 Den holder 4 dager i kjøleskap, litt mer om du har veldig god hygiene. Da må du også kunne holde den kald på vei hjem da. De færreste hotellrom har vel fryser for å få fryst ned melken.. Enkleste er nok å kaste. Om du kaster slipper du styre med å sterilisere pumpeutstyret også Anonymkode: e464b...4e4
Amatariel Skrevet 28. mai 2022 #3 Skrevet 28. mai 2022 Ja kaste melken er helt klart enklest. Den klarer seg sjeldent på reise sånn.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2022 #4 Skrevet 28. mai 2022 Hadde kastet. Så slipper du å styre med sterilisering og oppbevaring også Anonymkode: 98313...a18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå