Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kortet mitt går ut i desember. Får jeg automatisk nytt kort i posten, eller må jeg selv kontakte banken (posten, i dette tilfellet) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du automatisk tilsendt i posten i god tid før det gamle løper ut.

Skrevet

Hmm, merkelig. Jeg har ikke fått det jeg. Kan det ha noe med at det ikke har vært bevegelse på kontoen på over et år? :sjenert:

Skrevet
Ok  :)

Takk for svar!

Ingen bevegelse på en konto på et år? Wow, men uansett - om du har betalt månedsavgift på VISA-kortet etc så skal det vel ikke ha noe å si på om du ikke har tatt ut eller inn penger på aldri så lenge. Det burde du sjekke opp.

Skrevet

Oi, ble litt feil qoute, det var meningen at jeg skulle svare på saskias innlegg :icon_neutral:

Skrevet
Ingen bevegelse på en konto på et år? Wow, men uansett - om du har betalt månedsavgift på VISA-kortet etc så skal det vel ikke ha noe å si på om du ikke har tatt ut eller inn penger på aldri så lenge. Det burde du sjekke opp.

Har fått en kontoutskrift i dag som det står sluttresultat på, men aner ikke hva det betyr. Kanskje de har avslutta kontoen, var bare 36 kr på den.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Jeg fikk mail IDAG fra min bank om at VISA-trekket, altså betelaning for ny priode vil bli belastet min konto i januar. Fornyelsen gjelder fra 1.1.06. Kortet det gjelder går ut 31.12.05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...